Beantwoord

Data limiet terwijl ik Volume Pack Unlimited heb

  • 17 April 2016
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

Hey, om te beginnen wil ik zeggen dat ik niet weet in welke categorie ik deze "probleempje" moet zetten. Dus paar weken geleden heb ik een contract aangemaakt met proximus, dat hield in internet comfort en TV. Van de persoon die mijn contract heeft aangemaakt heb ik vernomen dat ik 100mbps en geen data limiet zal hebben maar nu blijkt het dat ik wel een data limiet heb en maar 70mbps heb(met kabel). Normaal gezien is dat de snelheid en het limiet dat iemand zou hebben als die geen pack heeft besteld, maar dat heb ik dus wel gedaan. Op mijn contract staat ook dat ik een Volume Pack Unlimited heb. Klantnummer is: 619479825 Kan iemand alstublieft zien wat er mis is? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Elsa 17 April 2016, 09:27

Bekijk origineel

5 reacties

In een comfort pack kan je altijd datavolume gratis bijbestellen via MyProximus
De snelheid die je pack opgeeft is de snelheid die je met dit pack kunt halen indien je telefoon lijn die snelheid aankan (afhankelijk van de lengte en verzwakking van je lijn)
De snelheid die je kan halen kan je hier eens controleren -> Prox snelheidstest
In een comfort pack kan je altijd datavolume gratis bijbestellen via MyProximus
De snelheid die je pack opgeeft is de snelheid die je met dit pack kunt halen indien je telefoon lijn die snelheid aankan (afhankelijk van de lengte en verzwakking van je lijn)
De snelheid die je kan halen kan je hier eens controleren -> Prox snelheidstest


Ik heb geen MyProximus account want daarvoor heb ik een activatiecode nodig en die vind ik in mijn factuur maar ik heb mijn eerste factuur nog niet gekregen en ik kon mijn oude MyProximus account niet activeren want ik had geen internet voor de vervaldatum.
Dan zou ik eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of ze u deze mss kunnen geven of hierbij verder helpen.
Reputatie 7
Badge +6
Als je bij je nieuwe contract ook een 'welkomstbrief' hebt gekregen: daar staat ook een activeringscode op. Die mag dan wel niet ouder zijn dan 1 maand..
Ja dat is het probleem hé je moet eerst deze brief ontvangen, eigenlijk zouden ze dit direct via mail of sms kunnen doorsturen.

Reageer