Donderdag 7 december om 11u20 nam mijn mobiel verbruik met 900mb toe terwijl ik op dat moment geen abnormale handelingen heb gedaan met mijn mobiel verbruik. Kan iemand me uitleggen aan wat dit ligt? Mijn mobiele data is nu opgebruikt voor deze maand. Hoe kan dit terug rechtgezet worden?
Bladzijde 1 / 1
De getallen die vermeld worden op de myproximus app komen ook niet overeen:
Surf nationaal en EU: 1GB verbruikt van 1GB
Surf free any time: 500MB gebruikt van 500MB
Surf nationaal en EU (buiten bundel): 72.3MB
Surf nationaal en EU: 1,16GB gebruikt
Waar komen deze getallen vandaan? Deze komen toch niet overeen met elkaar?
Surf nationaal en EU: 1GB verbruikt van 1GB
Surf free any time: 500MB gebruikt van 500MB
Surf nationaal en EU (buiten bundel): 72.3MB
Surf nationaal en EU: 1,16GB gebruikt
Waar komen deze getallen vandaan? Deze komen toch niet overeen met elkaar?
Hallo Jonas!
Helaas kunnen wij geen lopend verbruik opvolgen wegens privacyredenen.
Zodra u de factuur ontvangen heeft met deze aanrekeningen kan u ons een privébericht sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Achteraf zullen wij het nodige samen met u nakijken.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Wouter
Helaas kunnen wij geen lopend verbruik opvolgen wegens privacyredenen.
Zodra u de factuur ontvangen heeft met deze aanrekeningen kan u ons een privébericht sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Achteraf zullen wij het nodige samen met u nakijken.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.