dat vind ik gewoonweg niet te doen(belgacom proficiat,erg gewoon)

  • 21 December 2010
  • 1 reactie
  • 2055 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties
ik had onlangs gebeld,ongeveer eind oktober begin november om over te schakelen naar vdsl.nu ik had daar voor gebeld en duidelijk gevraagd of die eenmalige kost van 50eur voor over te schakelen op vdsl,of dat het zeker niet meer ging zijn als ik mij volgende factuur ging krijgen.nee zeiden ze op de klantendienst.nu krijg ik mijn factuur en er staat eenmalige kosten 100eur.ik heb internet intens en betaal al jaren ook maandelijkse kosten voor die telefoonlijn die ik niet gebruik,want ik heb geen vaste telefoon en gingen ze die normaal al een hele tijd geleden afsluiten ,wat nog altijd niet gebeurd is.vandaag bel ik naar de klantendienst en het blijkt dat ze de telefoonlijn een paar dagen afgesloten hebben omdat ik ergens in augustus een factuur te laat zou betaalt hebben,en dat is juist.ik kreeg in begin oktober een brief met daarin dat ik nog een factuur moest betalen van aug.nu heb ik ook daarvoor gebeld begin oktober en gezegd dat ik werkelijk dacht dat ik die betaalt had,dit was geen probleem zeiden ze als je die dan nu gaat betalen,ik ben dat direct gaan doen in de bank.nu achter al die tijd lappen ze me daar toch 50eur bij.nu heb ik efkes een factuur van 198eur dat ik moet betalen.ik vind dat gewoonweg erg.ze konden mij dat ook gezegd hebben als ik gebeld had voor die overschakeling naar vdsl.nadat ik daarjuist gebeld had hebben ze me ook terug gebeld voor 2 vragen te beantwoorden over te tevredenheid.awel ik ben zeker niet tevreden.erg gewoon,ik hoop dat er hier veel mensen dat eens lezen.

1 reactie

ik ben daarstraks mijn factuur gaan betalen van 198 eur.ik weet niet meer wie ik vanmorgen van de klantendienst aan de lijn had,maar wat ik wel weet is dat die mvr erg onvriendelijk was,en zei dat ik die factuur moest betalen.daar ik zei van,als dat de service en klantvriendelijk is dan ga ik eens nadenken om over te schakelen.doe wat je wilt zei ze en smeet de telefoon dicht.nu nadat ik mijn factuur gaan betalen ben daarstraks ben ik thuis gekomen en heb nog eens gebeld,ik had totaal iemand anders van de klantendienst aan de lijn,cindy noemt ze,en heel vriendelijk.nu heb ik het ook aan haar hetzelfde uitgelegd,doordat ik nu maar 50eur eenmalige kost moet betalen plus is mijn abonement aangepast,heb ik geen vaste lijn niet meer,maar wel mobiel en moet ik zelfs nog minder betalen in de maand.dus wat ik wil zeggen is dat het er veel aan doet wie je van de klantendienst aan de lijn heb.dus langs hier wil ik zeggen,bedankt cindy voor de goede uitleg en vriendelijkheid,en je verdient zeker een 5

Reageer