dank je wel

  • 31 January 2011
  • 7 reacties
  • 1464 Bekeken

Dank je wel Belgacom voor de nieuwe zender KTO. Daar zat ik op te wachten

7 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ze zijn tegenwoordig wel goed bezig met hun nieuwe zenders. Alleen zenders waar mensen echt naar vragen die komen er dus niet. Dus ik wil geen Duitse zenders, geen CNBC, Geen ondertitels op BBC Entertainment en al zeker geen nieuwe hD zenders zoals Nederland1,2 en 3. Ik wil ook geen extra radiozenders, Nostalgie, NL 1t:m5 enz. Misschien als we nu eens gaan zeggen dat we ze niet willen krijgen we ze toch LOL
Reputatie 5
Badge +2
Inderdaad William. Zenders waar de abonnees iets aan hebben en meerwaarde bieden zal Belgacom zeker niet toevoegen. En Belgacom blijft altijd maar afkomen met hun capaciteitsproblemen, daar geloof ik al lang niks meer van. Hoe ze bij Belgacom redeneren is niet meer te volgen.

Mvg
zolang je blijft betalen zal Belgacom u gewoon maar in uw gezicht uitlachen.
Eens zien hoe langs ze nog zullen lachen bij het nieuwe voetbal seizoen...
KTO is een Franse katholieke televisiezender. De zender werd opgericht op initiatief van kardinaal Lustiger en de uitzendingen gingen van start op 13 december 1999. De uitzendingen zijn in Europa vrij te bekijken via de satellieten Astra en Hotbird en wereldwijd via het internet.

KTO brengt programma's zoals KTO Magazine, Solidairement vôtre, VIP, Pourquoi Parc'que en verschillende liturgische diensten.

(Met dank aan W. Ikipedia)

Ik zit vol ongeduld te wachten op BibleTV, VatiicanTV, enz ... ;)

Maar even serieus nu ... het is inderdaad niet te snappen hoe ze daar zijn bijgekomen ....

Dan had ik liever njam en gunktv gehad (en daar zat ik ook al niet op te wachten, maar ik vermoed dat er daar meer vraag naar was)
Reputatie 6
Badge +1
Waar blijft Al Jazeera HD? LOL. En dan maar reclame maken met hun grote basispakket. Zo kunnen ze wel duizend zenders doorgeven waar echt niemand zit op te wachten. Waar de klanten wel naar vragen die komen er gawoonweg niet!
Reputatie 5
Badge +2
Inderdaad, zou me niet verbazen mocht er weldra nog zo van Arabische en Franse (HD-)zenders erbij komen.

En Telenet voegt nu ook Russia Today en CCTV News toe, zelfs die zenders zijn populairder en de abonnees hebben er veel meer aan dan een 2M Monde of KTO.

Mvg
Reputatie 6
Badge +1
Helaas kan ik niet naar Telenet overschakelen, is niet beschikbaar in ons gebouw. Ik ga niet beweren dat het daar allemaal beter is, maar wat we tegenwoordig bij Belgacom aan zenders krijgen, sorry waardeloos is het.

Reageer