dank je Proximus

  • 19 November 2014
  • 18 reacties
  • 378 Bekeken

vanaf 1/12 krijg je 500mb extra op de smart+ 15 voor de zelfde prijs. dat is pas goed nieuws lach

18 reacties

Graag gedaan!
Met vriendelijke groet,
Patrick
voor mij niet ik heb maar een Pay and Go herlaadkaart knipoog
Reputatie 6
Badge +2
Voor mij zou dat eventueel een goede zaak zijn maar vermits ik met moeite maar een 150 tal MB verbruik heb ik er eigenlijk niet veel aan, alhoewel een extra speelruimte nooit kwaad kan.
't is om mee te doen aan 't spel ;-)
Elsa;dit is enkel voor brave mensen die hun mond niet opendoen.smiley
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb dat bericht gisteren ook gekregen, maar ik dacht dat ik die 500 MB al gekregen had voor 6 maanden toen ik zo'n 3 maanden geleden overstapte naar Smart + 15 ... of krijg ik nu nog eens 500MB bij? Nee zeker. , -))) In elk geval, voor mij meer dan genoeg.
Reputatie 3
Badge +2
Komt dit er ook voor de oudere generation mtv 15 abonnementen of moeten we daarvoor overstappen naar smart15 ?
Beste,

Alle Smart+15 abonnementen zullen vanaf december genieten van 120 belminuten, ongelmiteerd sms'en en dus 1Gb aan mobiel internet.

Dit is enkel geldig voor de Smart+15, niet voor Easy+15/Generation MTV 15 of andere (oudere) tariefplannen.

Vriendelijke groeten,

JG.
Reputatie 3
Badge +2
Ok, bedankt voor de info. Zal dus eens een proximus center moeten binnen springen deze week knipoog


U mag ons ook even telefonisch, per privébericht op Facebook, per webformulier op www.proximus.be of per per privébericht op Twitter (niet hier: om uw privacy te beschermen) uw klantnummer doorgeven samen met uw gsm-nummer om even te vragen dit om te zetten naar een Smart+15.

Vriendelijke groeten,

JG.
Je kan dit hier ook toch door via een


privé bericht aan 'Onze medewerkers' door te sturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Wat ik inderdaad eigenaardig genoeg al langer vaststel is dat op Twitter en Facebook vlugger gereageerd wordt door de mensen van het team 'onze medewerkers' dan hier !!!!!!
Reputatie 3
Badge +2
ok, bedankt.!!
Dat is hier ook niet moeilijk hé Elsa.Wat heb ik je nu al eens gezegd.Wat zit hier nu nog op dit forum buiten jou en ik.En die paardenkop?verdrietig
akkoord maar ik heb het niet over het aantal , de privéberichten komen toch ook binnen bij de medewerkers, net als die binnen komen van Twitter en Facebook en als je de vraag stelt via twitter wordt daar vlugger op gereageerd , hou ik al heel lang in het oog.
Beste Elsa,

Onze excuses voor de achterstand bij het verwerken van onze privéberichten vanuit het forum. We werken dit zo snel mogelijk weg.

Vriendelijke groeten,
JG
ja


Mvg,


Elsa
Reputatie 7
Badge +1
Ken, ven ik dan de paardenkop?duivel

Reageer