Vraag

Daily travel USA

  • 12 September 2017
  • 0 reacties
  • 111 Bekeken

Na een trieste ervaring in Portugal, nu nog erger!!!
Moest bellen met Prox. vanuit USA voor activatie -My proximus lukt niet:nooit- en binnen de kortste keren al een blokkering wegens hoge factuur!?
Activatie werd telefonisch bevestigd maar dan blijkt later uit sms dat er een later tijdstip wordt aangegeven EN blijkt ook dat de geldigheid geen 24u is want er wordt nr Belgische tijd gerekend!?
Alle truckjes worden aangewend om de rekening te doen oplopen!!!
Ik heb 20 min. beltijd en na ca. 14 min. -terwijl ik in gesprek ben- komt er al 'n melding dat de rest van het gesprek aan het normale tarief zal aangerekend worden!!!
En ook dit. Bij contact met Prox. en vraag vanwaar geen mobiel netwerk hier , blijkt het om een blokkering te gaan; die er op zit van Maart/Portugal...
Bij mijn echtgenote blijkt het maandelijkse bundel na nog geen 24u opgebruikt en mobiel wordt NOOIT aangezet!!!
Wanneer gaat Proximus er voor zorgen dat ik krijg wat beloofd wordt???
En laat het aub geen week duren!

0 reacties

Geen reactie

Reageer