Beantwoord

Daily Travel Surf of Daily Travel Passport?

  • 10 May 2017
  • 3 reacties
  • 932 Bekeken

Ik begrijp de opties Daily Travel Surf en Daily Travel Passport niet goed.
Ze zijn toch beiden bedoeld voor "af en toe" gebruik in het buitenland en worden beiden toch pas verrekend op de dagen dat je er gebruik van maakt ?
Dan begrijp ik de prijssetting niet goed (prijzen voor EU) :
Daily Travel Surf zou 4,24 EUR per dag kosten (incl. BTW) voor 100 MB surfvolume.
Daily Travel Passport zou 2,00 EUR per dag kosten (incl. BTW) voor 20 min. bellen + 20 min. gebeld worden + 20 SMS + 80 MB surfvolume.
Dat is té bizar om daar niet een te twijfelen.
En dan is er nog een Travel Passport EU maandabonnement voor 12,10 EUR per maand voor 200 min bellen, 200 SMS maar dan weer slechts 200 MB surfvolume (wat neer komt op slechts gemiddeld 6,6 MB per dag ...).
Waarom kan er niet een wat duidelijker overzicht gemaakt worden van de verschillende opties i.p.v. al die toch wel verwarrende info verspreid over verschillende webpagina's. Jullie maken het de klant met reisplannen niet gemakkelijk hoor !
icon

Beste antwoord door NickyL 18 May 2017, 19:16

Bekijk origineel

3 reacties

Eenmaal je de daily travel passport hebt raak je er niet meer vanaf. Ik heb vandaag willen annuleren maar het is me niet gelukt hoor. Ik ben op de betreffende pagina geweest. Ik annuleer en ik krijg doodleuk nog eens het dagbedrag aangerekend. Ik doet dit met mijn pc en niet met mijn telefoon. Ik heb mijn telefoon nog niet aangeraakt vandaag maar gisteren was mijn bedrag 4 Euro daily travel passport en nu na mijn annulatie 8 Euro. Niet te geloven voor hoeveel verwarring hun systeem zorgt. Je krijgt nergens een duidelijke aanduiding wanneer je actief bent of niet. Ik durf mijn gsm niet meer te gebruiken. Bedankt Proximus voor zoveel klantvriendelijkheid.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Vera, wil het graag voor je oplossen! Het is namelijk zo zodra deze actief staat deze geactiveerd wordt vanaf dat je een sms of oproep uitvoert vanuit het buitenland. kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, groetjes, Nicky
Dominiek,
-daily travel passport; is voor de topbestemmingen, sms/tel/surf (buiten de topbestemmingen betaal je dus de volle laag per MB als je op internet wil/moet)
-daily travel surf; is voor de topbestemmingen en BUITEN de topbestemmingen, enkel surf.

Ben nog geen enkele bizz expert aan de telefoon tegengekomen die dat verschil door heeft, het is de processie naar echternach om dat laatste actief te krijgen.

Reageer