Beantwoord

Daily Travel Passport deactiveren

  • 14 May 2017
  • 9 reacties
  • 2264 Bekeken

hoe kan ik de daily travel pass deactiveren
icon

Beste antwoord door Martin 15 May 2017, 14:03

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1
M.b.t. "Daily travel surf" de-activeren vernam ik via de helpdesk dat dit automatisch stoptte van zodra ik terug in België aankwam. Ik veronderstel idem voor "Daily travel pass"
@gnoels,

Je kan dit stopzetten via MyProximus:
Mijn Producten: GSM nummer aanklikken: Opties :
Actief: Daily Travel Passport: + aanklikken: Beheer: daar kan je dan je Daily Travel deactiveren.
Zie bijlage (bij mij staat het wel bij Beschikbaar, bij u dus bij Actief).
Ook de klantendienst 0800 22 800 kan dit natuurlijk voor u deactiveren.

Reputatie 4
Badge +2
Hey Gnoels!

Inderdaad, Zoals Martin al aangaf , kan dit op MyProximus en de klantendienst. Indien je wenst, ook via deze weg, kan je dan wel even via privébericht je klantgegevens bezorgen aub ?

Een privébericht kan je versturen via :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes, Cindy
Reputatie 7
Badge +4
Het is niet zo dat de optie automatisch stopt, maar de optie heeft geen invloed op je verrbuik wanneer je in België bent. Dit geldt inderdaad ook voor de Daily travel passport. Groetjes Freya
Reputatie 4
Badge +1
Pluim voor't forum (Freya) m.b.t. aanvullende info: "optie heeft geen invloed op je verbuik wanneer je in België bent"
Ja iets dat vanzelf stopt zonder opzeg nog niet veel meegemaakt 😉
Ik heb vandaag willen desactiveren. Ik durf mijn gsm niet meer gebruiken. Met mijn pc gedaan wat hierboven omschreven is en nog eens 4 Euro aan mijn been zonder mijn GSM te gebruiken wat voor een systeem is dat. Heel klantvriendelijk hoor.
Reputatie 5
Badge +3
Dankjewel!
Ter bijkomende info: het kan ook als volgt:
Dit kan je doen via MyProximus, via sms 'STOP' naar 8990 of door ons je betrokken nummer mee te delen via een privébericht (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)

Reageer