Beantwoord

Daily travel nog noodzakelijk?

  • 29 July 2016
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Eén van de dagen vertrek ik naar IJsland. Kan ik ginds "ongestraft" naar Belgie bellen zonder achteraf een torenhoge factuur te krijgen? MOET ik een daily travel aanvragen of kan het tegenwoordig ook zonder?

Af en toe ga ik naar huis bellen, dagelijks een sms of maximum 5 en om de paar dagen een mailtje met mijn wedervaren.... (als ik bereik heb natuurlijk)

Moet het nog of kan het ook zonder? Ik probeerde met de klantendienst te bellen maar na 45 minuten wachttijd heb ik het opgegeven....
icon

Beste antwoord door Wim 29 July 2016, 14:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Tante, uiteraard is Daily Travel Passport geen verplichting. Alles hangt een beetje af van hoeveel je wenst te bellen en sms'en naar België vanuit IJsland.
Daily Travel Passport kost 2 euro per gebruiksdag en geeft je 20 min bellen, 20 min gebeld worden, 20 sms'jes en 80 MB aan mobiele data.
Zonder dat Passport kost je dit vanuit IJsland met een mobiel abonnement:
-bellen: 0,06 euro / min
-gebeld worden: 0,01 euro / min
-sms'jes versturen: 0,02 euro / sms
-sms'jes ontvangen : gratis
-mobiele data: 0,06 euro / MB

Te vinden op deze pagina .

Groeten,
Wim
Mercikes! Dan ga ik het zo laten, of betaal ik enkel die 2 euro als ik effectief een oproep of sms ontvang of doe?
Reputatie 6
Badge +1
Enkel als je het gebruikt. Eén nadeel als je maar één sms je stuurt ben je natuurlijk duur uit, want dan kost je dat €2. Als je 20 min belt, 20 gebeld wordt, 20 sms jes stuurt en ook nog eens voor 80 mb surft dan is die €2 een koopje. Doe je heel de dag niets met je toestel dan kost het ook niks enkel als je iets doet.
ik weet dus niet of ik ginds overal bereik ga hebben, vandaar dat ik het dan maar NIET ga doen!

Dikke merci voor de raad!
Reputatie 6
Badge +1
In ieder geval een fijne reis, IJsland is een prachtig land!

Reageer