Dag Belgacom...

  • 10 June 2011
  • 15 reacties
  • 1974 Bekeken

na reeds 10 jaar klant te zijn geweest bij Telenet, heb ik de stap overwogen om naar Belgacom over te gaan, dit voor de Belgische voetbal competitie ...maar kunnen niet meer aan het bod van Telenet ...dus je kan al denken wat ik ga doen ...!

15 reacties

je gaat eens naar het toilet gaan? neen? :)
misschien ga je voor een kleine club, aan een goed tarief,veel te laat als je er 10 jaar over doet hoor, 'k weet wel beter,:D
ik zal er ook niet voor opzeggen,zit trouwens nog een half jaar vast bij belgacom pack en enkel door de 2 te nemen zijt ge zeker dat u een bepaalde match ziet. Neem maar eens dat lokerren of mechelen een half jaar op de eerste plaats komt te staan dan zijn dit bijna elke week topmatchen en als niet van voor staan dan gewon bij belgacom.

Maar zal ook geen samsung tablet aan gustige voorwaaarden nemen en terug 24maanden vasthangen .Geen nieuwe zaken en op het einde van het jaar kijken wat de aanbiedingen zijn voor een jaar en dan jaarlijks switchen voor 'nieuwe klanten voorwaarden'
persoonlijk blijf ik gewoon bij Belgacom, ben voetballiefhebber maar heb nooit voetbal besteld, de gratis match was wel leuk meegenomen

ik begrijp waarom dat de pro league het voetbal wou op$plit$en, maar voor de rest zie ik enkel verliezers. wie gaat er 2 decoders in z'n living zetten?

mvg
Badge
IK vind dat niet erg. Dan neem ik er liever enkele op van zaterdag . En kan ik die zondag zien dan heb ik niet veel verlies.
Reputatie 5
Badge +2
Waarom Belgacom opzeggen ? Bij Telenet krijg je 3 wedstrijden en je zal niet een bepaalde ploeg volledig kunnen volgen enkel via Telenet, daarvoor is Belgacom ook nodig. Enkel als je het "beste" (dus geen fan van een bepaalde (top)ploeg) wilt, kan je Belgacom opzeggen en Telenet nemen. Voor het volledige plaatje (alle wedstrijden van alle of zelfs 1 (top)ploegen) moet men Belgacom én Telenet nemen.

Mvg
Reputatie 3
Badge +2
Wie is hier de winnaar in dit verhaal..... de voetbal, en de verliezers ....... niet belgacom maar de voetbal liefhebber Huilen
Reputatie 7
Badge +1
Telenet heeft zijn aanbod al aangepast...



  • 7 sportkanalen
  • Gratis sport op aanvraag
  • Vanaf eind juli het beste Belgische voetbal
online voordeel 10€ per maand de eerste 5 maanden (dan 14,95€)

Alleen spijtig dat je niet op voorhand weet waarvoor je betaalt....

Heel die historie is dus een slechte zaak voor de voetballiefhebbers.
Badge
Die zijn nu zo fier als ne gieter met hun 3 matchen;ik ben eens beniewd hoelang ze dit gaan volhouden.Ik verschiet nu ook van maae dit komt wel door hulp van de rechter denk ik.
op site Telenet:

"Bent u al Belgacom klant en wilt u overstappen naar Telenet?

Heeft u een All Foot of My Club abonnement, dan kunt u uw Belgacom TV-abonnement of pack (indien TV ervan deel uitmaakt) kosteloos opzeggen en overstappen naar Telenet."

ze spelen het wel hard :o
was te verwachten,
de klanten nog een beetje opjutten en liefst voor ze nadenken proberen te
lijmen,voor BGC wel wat verlies denk ik zo,maaaaar voor TLNT is het toch
wat pokeren,zonder veel extra klanten zullen ze met een serieuze kater
zitten,de meeste kennissen en familie bijven hier zeker waar ze nu zijn,
enkel bij grote 'tijdlijk gratis' of 'tijdlijk veel goedkoper'akties van telenet voor nieuwe klanten zal er wel heel wat verschuiving zijn, een
echte klant blijft,
Ja het is een spelleke zonder einde als je het mij vraagt, je kan nu naar TN overstappen en
dan mss 3 jaar later terugkeren naar BGC als de (voet)ballen weer in hun kamp liggen !!
Badge
Ricy ge moet niet denken als telenet dit jaar niet genoeg volk kan lokken met die onnozele reclame op hun site van zogezegde gratis overstap dat zal dan wel enkel voetbal betreffen denk ik maar dan mag je daar dus de rest niet bij rekenen.Want moet je daar niet het voetbal nemen maar ook het basket bal en het golf?Wel dat zijn nu twee sporten die mij geen bal intereseren.En daar moet ik hier niet voor betalen dus vind ik belgacomde grote winaar en zou ik het maar eens eerst goed overwegen voor zij die willen weggaan want ik vind dit een beetje onverstandig.daarom als er dit jaar niet te veel mensen overstappen kan telenet binnen 4 jaar het vergeten.
Axana, nee ik loop er in ieder geval zeker niet in en laat mij niet vangen in de TN geplaatste (voetbal)netten !

Ze hebben er natuurlijk wel om die reden zoveel geld voor over omdat ze er op rekenen dat de echte voetbelliefhebber zodanig verslaafd is en het zal werken als een soort drug.

Maar ja het blijft een vrije keuze en iedereen doet wat hij wilt natuurlijk.


Badge
Rixy dat was niet persoonlijk bedoeld maar je ziet nu hoe moeten ze dat nu aanbieden aan een voetballiefhebber.Ik dacht dat telenet nog voetbal uitzond?Waarom worden daar nu weer andere sporten tussen gegooid als het om voetbal gaat.

Reageer