Dag abonnement Proximus

  • 30 August 2017
  • 5 reacties
  • 279 Bekeken

Eigenlijk wel grappig:
Op 10/08 op dit forum de vraag gesteld waarom ik al jaren voor internet en vaste telefoon meer moet betalen dan voor vaste telefoon, tv en internet.
Nicky L communiceerde of ik mijn proximusnr etc door wilde geven op een prive forum aldus gedaan.
Heidi E communiceerde op 23/08 dat mijn zaak onder nr 30586630 was doorgegeven aan de daarvoor geschikte afdeling.
Tot nu toe 30/08 nog niets gehoord .
Kortom wat hebben dit soort forums voor zin en wat doen de Nicky L, Heidi E etc behalve zaken doorgeven die in de prullenbak verdwijnen.
Zeg dan gewoon ga lekker naar een andere provider dan hoef er ook geen overbodige energie gebruikt worden.
Het laatste ga ik nu doen dag Proximus na 34 jaar.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Allicht de meest verstandige reactie!
@ Keoky, zou dat nu door mij zijn, wegens hetgeen ik in een ander post laten vallen heb in een antwoord op je bericht 😄
Reputatie 6
Badge +1
Mschn wel Martin. Goed voor Leo.
Maar soms is veranderen minder geschikt, dus blijven we bijschaven.
Reputatie 7
Badge +3
Leo,

zoals Heidi zei : er is een dossier opgemaakt, maar dit werd nog niet afgehandeld (zeker nu in de vakantieperiode min. 10 werkdagen). De dossierbeheerder zal je contacteren en dit verder met je bespreken. Ik probeer iemand te vinden om dit verder af te handelen.

Je dossier zit alleszins niet in de prullenbak 🙂

mvg,

Tina
Inmiddels een aardige dame aan de lijn gehad die een voor mij passend voorstel heeft gedaan. Dus we plakken er nog een 35e jaar aan vast . Dus moeilijk kan ook maar het is voor iedereen prettiger als zaken gelijk correct worden afgewerkt.
Leo

Reageer