Beste,
Mijn gebruikersnaam is fd071280
Ik probeer een gratis persoonlijke webruimte aan te vragen via dit deze pagina (doorklikken op "Creër uw eigen website") : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/1214" target="_blank maar telkens als ik mijn gebruikersnaam (zonder de extensie @skynet) en mijn paswoord om in te loggen bij e-services ingeven om een aanvraag te doen krijg ik een bericht dat of mijn gebruikersnaam of mijn paswoord fout zouden zijn. Ik versta niet wat ik fout doe.
Ik heb hierover al naar de support gebeld en ik ben door verschillende medewerkers maar liefst vier (!) keer doorgeschakeld zonder dat ik een antwoord op mijn vraag heb gekregen. Op het einde was mijn skype-tegoed op.
Zou u mij hiermee kunnen helpen alstublieft?
Alvast bedankt.
Mvg,
Pieter Vermeersch
Dit gaat wel zonder problemen.
Is dat dezelfde als in je Internet login dus als je surft naar de webinterface van je modem http://192.168.1.1
onder Quick Start
login
paswoord
onder Quick Start
login
paswoord
Normaal is het dezelfde die je moet gebruiken voor je creatie van je webruimte
als je vroeger al je paswoord van je webruimte verandert hebt moet je die van vroeger gebruiken.
Je kan ook je paswoord van je internet (bbox login) verandert hebben en dan is die van je webruimte en die van Internetlogin natuurlijk niet meer dezelfde.
groetjes, Elsa
als je vroeger al je paswoord van je webruimte verandert hebt moet je die van vroeger gebruiken.
Je kan ook je paswoord van je internet (bbox login) verandert hebben en dan is die van je webruimte en die van Internetlogin natuurlijk niet meer dezelfde.
groetjes, Elsa
Als ik surf naar de modem dan staat er als username: fd071280@SKYNET hetzelfde dus
en als paswoord staan er 8 bolletjes terwijl het paswoord dat ik heb ingesteld 11 tekens bevat. Ik weet niet of het aantal bolletjes representatief is. Bij e-services kan ik met mijn ingestelde paswoord in ieder geval inloggen.
en als paswoord staan er 8 bolletjes terwijl het paswoord dat ik heb ingesteld 11 tekens bevat. Ik weet niet of het aantal bolletjes representatief is. Bij e-services kan ik met mijn ingestelde paswoord in ieder geval inloggen.
neen er staan altijd 8 bolletjes dus daar kan je niet op af gaan.
Als je bij e-services kan inloggen dan zal dit wel het correcte paswoord zijn.
Ik zou de vraag stellen in een privé bericht aan Eva van BGC
met een verwijzing naar je post hier : https:///posts/2a6deffdb6
Groetjes, Elsa
Als je bij e-services kan inloggen dan zal dit wel het correcte paswoord zijn.
Ik zou de vraag stellen in een privé bericht aan Eva van BGC
met een verwijzing naar je post hier : https:///posts/2a6deffdb6
☞ | ⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door https:///people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttps:///people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen. | ⚫ |
Groetjes, Elsa
Ok, bedankt voor de hulp!! Zal ik doen.
Ik weet niet of je mijn bovenstaande link naar eva direct gebruikt hebt want ik heb hem aangepast nu, blijkbaar was het
"Eva de Belgacom" waar je terecht kwam dus de franstalige EVA en het moet zijn "Eva van Belgacom" de Nederlandstalige Eva
De bovenstaande link kan je nu gerust gebruiken en is gecorrigeerd zodat je bij de Nederlandstalige Eva terecht komt.
groetjes, Elsa
"Eva de Belgacom" waar je terecht kwam dus de franstalige EVA en het moet zijn "Eva van Belgacom" de Nederlandstalige Eva
De bovenstaande link kan je nu gerust gebruiken en is gecorrigeerd zodat je bij de Nederlandstalige Eva terecht komt.
groetjes, Elsa
Paswoord e-services is niet het zelfde als het paswoord van de modem.
Je hebt het paswoord nodig van de modem (internetverbinding) 8 karakters .
paswoord e-services heb je zelf gekozen , paswoord internetverbinding heeft Belgacom je toegewezen.
Mvg Jerom
Je hebt het paswoord nodig van de modem (internetverbinding) 8 karakters .
paswoord e-services heb je zelf gekozen , paswoord internetverbinding heeft Belgacom je toegewezen.
Mvg Jerom
Jerom klopt dat wel wat je zegt want ik heb mijn paswoord van de modem zelf veranderd ! dus paswoord door Belgacom toegewezen als je hem niet veranderd hebt !
Elsa
Elsa
Ik heb proberen in te loggen met het wachtwoord dat ik in het begin per brief heb gekregen, maar dit is niet gelukt. Ik heb zelfs met de activeringscode geprobeerd, maar andermaal geen succes. Wat moet ik nu doen alstublieft? Moet ik Eva opnieuw een privé-bericht sturen?
Alvast bedankt,
Pieter
Alvast bedankt,
Pieter
In eerste instantie is die login en wachtwoord dus dat van je internet-verbinding. Normaal moet het daarmee mee lukken. Wel rekening mee houden dat dat wachtwoord case-sensitive is (dus kleine en hoofdletters zijn van belang).
Je kan dat wachtwoord dus inderdaad veranderen.
Ik heb een tijdje geleden ook zo'n webruimte aangevraagd, en dat is zonder problemen gelukt. Ik snap wel niet wat die e-services hiermee te maken hebben, want je beheert je website volledig zonder e-services nodig te hebben !!!
Je kan dat wachtwoord dus inderdaad veranderen.
Ik heb een tijdje geleden ook zo'n webruimte aangevraagd, en dat is zonder problemen gelukt. Ik snap wel niet wat die e-services hiermee te maken hebben, want je beheert je website volledig zonder e-services nodig te hebben !!!
Ik heb dit allemaal geprobeerd, gelet op de hoofdletters enzo, maar ik krijg steeds hetzelfde bericht:
Creatie van een persoonlijke webruimte |
Onbestaande gebruikersnaam of ongeldig wachtwoord |
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.