cloud app voor mac werkt niet bij mij, ik downloadde die app, installeerde die en bij het opstarten krijg ik de vraag :
Inloggen met MyProximus gegevens OF met existing details.
ik kies : MyProximus gegevens.
Ik zie vervolgens een flits van een inlogscherm en vervolgens de vraag opnieuw : Inloggen met MyProximus gegevens OF met existing details. etc... dit kan je blijven herhalen tot je gek wordt.
de 2de keuze (existing details) geeft me WEL een loginscherm, maar daar wil de app mijn MyProximus login niet valideren.
Een ticket naar de support resulteerde in een telefoontje binnen de 2 minuten (SUPER !) om me te zeggen dat ze geen support leveren op Cloud (#bigFail !!) en dat ik het maar op Twitter of het Forum eens moest gaan vragen...
Bij deze : heeft iemand een oplossing voor bovenstaand en/of kan ik die cloud niet toevoegen op mijn mac als een gewone drive, zoals ik bij Google Drive , Dropbox drive etc, kan ?
Mvrgr,
P
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.