Skip to main content

Coud app voor Mac

• June 13, 2015
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

cloud app voor mac werkt niet bij mij, ik downloadde die app, installeerde die en bij het opstarten krijg ik de vraag :

Inloggen met MyProximus gegevens OF met existing details.

ik kies : MyProximus gegevens.

Ik zie vervolgens een flits van een inlogscherm en vervolgens de vraag opnieuw : Inloggen met MyProximus gegevens OF met existing details. etc... dit kan je blijven herhalen tot je gek wordt.

de 2de keuze (existing details) geeft me WEL een loginscherm, maar daar wil de app mijn MyProximus login niet valideren.

Een ticket naar de support resulteerde in een telefoontje binnen de 2 minuten (SUPER !) om me te zeggen dat ze geen support leveren op Cloud (#bigFail !!) en dat ik het maar op Twitter of het Forum eens moest gaan vragen...

Bij deze : heeft iemand een oplossing voor bovenstaand en/of kan ik die cloud niet toevoegen op mijn mac als een gewone drive, zoals ik bij Google Drive , Dropbox drive etc, kan ?

Mvrgr,

P

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

• June 15, 2015
Dag Philippe,
heb je via de mail een referentie nummer gehad? Dan zoek ik het op.
MVG,
Wim

• Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2015
Dag Wim,

Dankjewel voor je antwoord. Echter ik begrijp niet goed welke referentie je wil hebben :

• Van het ticket voor hulp : 150613-000646 (is waarschijnlijk afgesloten daar me geen support levert op cloud)
  • of van mijn aanvraag voor cloud activatie ? (daar heb ik geen referentie bij...)

Daar heb ik enkel deze mail van gekregen (vooral de laatste zin is heel bemoedigend) :

Bedankt voor uw inschrijving op de Cloud van Proximus! Dankzij deze dienst bewaart u al uw favoriete foto’s, video’s, muziek en bestanden veilig online. U toont ze om het even waar en wanneer aan familie en vrienden via al uw toestellen: pc, smartphone, tablet en Proximus TV.

Gebruik uw persoonlijke MyProximus-gegevens om in te loggen. Opgelet, om toegang te krijgen tot uw Cloud op Proximus TV moet u het volgende paswoord gebruiken: xxxxxxxx

Download de toepassing voor al uw apparaten: http://www.proximus.be/account-cloud

Toegang tot Cloud via het web: https://www.proximuscloud.be

Met vriendelijke groet,

Proximus

Beantwoord deze e-mail niet, want we controleren dit Postvak IN niet.

• June 16, 2015
Philippe,
Ik heb je mail terug gevonden en heb je een antwoord gestuurd.
Met vriendelijke groeten,
Samuel