Ik probeer (tevergeefs) contactinformatie te vinden van de Proximuswinkel op de Grote Markt in Aalst. Ik deed er deze namiddag een aantal aankopen, waaronder een nieuwe SIM kaart voor de GSM van mijn dochter. De voucher waar de SIM kaart origineel inzit is in de winkel gebleven vrees ik, ze zit niet in het mooie tasje dat ik aangeboden gekregen heb om de rest van mijn Proximusproducten in te steken. De Simkaart zelf heeft de verkoper in de telefoon gestoken.
Die voucher is belangrijk voor mij aangezien er de PIN & PUK code op vermeld staat.
Op het kasticket van de winkel staat enkel het 0800/22800 nummer, op verschillende sites vind ik slechts dat ene telefoonnummer. Dus gebeld (zonder al te veel succes) om te vragen om me door te verbinden met die winkel in Aalst. "Dat wordt niet gedaan meneer".
1207 gebeld om te polsen of ze konden helpen, nope, u dient het 0800-nummer te bellen daarvoor.
Jammer genoeg kan ik me deze namiddag/avond niet meer verplaatsen naar die winkel, ik wou hen enkel vragen om die voucher apart te houden zodat ik 'm morgen kan gaan oppikken.
Misschien is dit forum niet de correcte manier om deze situatie aan te kaarten, maar het lijkt mij voor een telecombedrijf van die omvang best wel vreemd om geen mogelijkheid (aan) te bieden (niet op 't 0800 nummer, niet via 1207) om in verbinding te komen met een winkel (voor een uitzonderlijk éénmalige kleine gunst). Een e-mail adres lijkt mij ook nuttig...
Er staat wel een fax nummer op 't kasticket...(als particulier zonder fax is dit geen optie)
Vriendelijke groeten,
Hans.
Beste antwoord door Wim
Bekijk origineel