Kan ik de contactgegevens van een verantwoordelijke? (mobile internet)
Sind april heb ik problemen: verkeerde contractwijziging na telefonisch contact (0800 nummer), dan My Proximus die niet meer werkt, fakturen met vreemde bedragen die via domiciliering van mijn rekening gehaald worden zonder dat ik ze kan controleren. Ik heb dan maar de domiciliering stopgezet.
Bijvoorbeeld mobile internet verbruik verleden maand = 3.25GB, aangerekend = 36.80€ terwijl Mobile internet 25€ kost voor 5GB
Deze maand zit ik bijna over mijn limiet, maar aangezien My Proximus niet werkt probeer ik via de telefoon. Gisteren avond 1u30 aan de lijn, totdat er iemand met een oplossing komt: Mobile Internet Large voor 25€ ex. BTW en 6GB data, gaat nu direct in, meneer!
En vandaag mobiel internet afgesloten
Bladzijde 1 / 1
Beste Marc,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres , login)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres , login)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.