Contacteren Belgacom via email is mogelijk !

  • 18 July 2011
  • 13 reacties
  • 8845 Bekeken

Belgacom is moeilijk te bereiken maar uiteindelijk dit email adres verkregen: Experts@belgacom.be










Response
Geachte mevrouw,
Geachte heer,

Wij kunnen uw vragen op dit e-mailadres helaas niet meer beantwoorden. We verwijzen u graag naar de contactpagina op onze on line support site, rechtstreeks beschikbaar op het adres http://support.nl.belgacom.be/app/contact" target="_blank . Doordat u er voor elk type vraag een gepast adres vindt, kunt u steeds rekenen op een spoedig antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Customer Help Center
Belgacom


13 reacties

Het klopt,

Via de contact link op onze support website (http://support.nl.belgacom.be) kunnen klanten een produktcategorie kiezen en vervolgens (rechts bovenaan) een contactoptie.
Afhankelijk van het produkt zijn er 1 of meerdere opties beschikbaar. Digitaal zijn we bereikbaar via een contactformulier. De emailfunctie is eigenlijk een contactformulier, en dit omdat we er op zo voor kunnen zorgen dat de klanten alle noodzakelijke informatie doorgeven aan ons.

Bij dringende problemen blijft de telefonische klantendienst wel de snelste optie, omdat een operator u onmiddellijk verder kan helpen.

Het emailadres dat u vermeld is niet in gebruik. Gelieve dus zeker gebruik te maken van het contactformulier op de support website.


Vriendelijke groeten,
Eva
Bonjour,

Même chose pour moi..

C'est le parcours du combatant pour les contacter par mail alors que nous fonctionnons presque tous par mail...

Désolant.

En plus, problème avec mon tél, j'entends mes interlocuteurs quant j'appelle mais eux ne m'entendent pas.

Ils n'arrive pas toujours à m'avoir au tél alors que je suis là...
't is mij zonet opgevallen dat bij de contactopties "email" weggevallen is in elke categorie, dus maw je kan niet meer in contact treden via email

mvg
nu de support site aangepast werd is het terug mogelijk belgacom via mail te contacteren

http://support.nl.belgacom.be/app/ask

mvg
de link naar het contactformulier werkt blijkbaar niet meer

mvg
Ik weet niet hoe het support-team het nog volhoudt Belgacom te verdedigen! Ik hoop dat deze mensen er rijkelijk voor worden vergoed (LOL )!!! Er si ook maar niet 1 zaak die goed werkt, behalve de gsm : die uiteindelijk Proximus is, waar ik nog nooit klachten over heb gehad. Wat pc,TV en zelfs de services betreft : dikke O !!!!

TV werkt niet zoals het hoort. Skynet Blogs werkt 1 op de 2 keer niet : Als kankerpatient hou ik een blog bij, die door velen wordt gevolgd. De helft van de keren moet ik alles op word zetten, om het achteraf pas op de blog te zetten als die es wil werken.

Contact??? Zelfs op deze "Forum" worden klachten waar geen degelijk EXCUUS kan gedropt worden, gewoon genegeerd, en blijven ze onbeantwoordt. Hun email werkt idd niet, en mocht ie werken, dan duurt het eeuwen eer ze moeite doen om te antwoorden, en wachten ze meestal tot je naar een van de winkels stapt, parkeergeld kwijtspeelt voor meer dan een uur door overbevolking van mensen met problemen en klachten...

En dan merk je op het contract, als je kijkt wanneer je het moet opzeggen, dat ze voor elk item van je pack een verschillende datum hebben genomen, zodat opzeggen weer "supersimpel" zal zijn...

Toen ik vorige week m'n zoontje z'n lievelingspost wou opzetten, was die plots verdwenen : naar hun zeggen was dat een standaard post. De beloofde 2 gartis packetten daarentegen, die zijn niet terug te vinden... Je neemt De Zoo op, en die staat er idd opgenomen op , maar je kunt hem simpelweg niet bekijken, leg dat maar uit aan eentje van net 6!!!!

Dus volgende week maar weer naar de Belgacom store, en weer gaan zagen, en weer parkeergeld betalen.

Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig????????? Het is gewoon een schande!!! Ik hoop dat opzeggen gauw kosteloos wordt, zodat die bedriegerij kan ophouden!!!!
Ik begrijp idd niet waarom je de support-dienst niet gewoon via een email of contactpagina kan bereiken ?????
je kan eva van bgc toch bereiken en die zal wel de supportdienst contacteren indien dit nodig is :

Een privé bericht naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken

of via e-mail: ✉
eva.nl@belgacom.be
Is er ergens een officiële reden waarom Belgacom nergens een mail adres geeft voor ondersteuning? Het is echt onbegrijpelijk dat dit niet mogelijk is. Ik werk zelf op een helpdesk en zit al de hele dag aan de telefoon, wat ik daar al een redelijk inefficiënte manier vind voor ondersteuning te bieden voor technische problemen, op de voet gevolgd door ondersteuningsfora(en als je er dan één wilt gebruiken zorg dat dit bereikbaar is via de eservices account, dit is al de derde account die ik moet aanmaken omdat de "lost password" functie niet werkt, of te traag werkt).

Efficiënter is per mail en nog beter een online ticketing-systeem (e.g. zendesk, salesforce etc).
Zelf dit onderstaand mailadres komt van een forumposter Victor.

of via e-mail: ✉
https://mailto:eva.nl@belgacom.be" rel="nofollow
Ik ben klant bij Belgacom sinds 1998 zowel voor vaste telefoon/computer(internet & e-post//TV/en later gsm!

Vandaag 7 juli 2012 - 16u kan mijn vrouw onze TV beneden geen programma's meer bekijken.

Ik heb ook een tv boven (draadloos/ruckus) die speelt gans normaal.

Ook mijn computer draait normaal. Zo ook gsm en vaste telefoon!

Alle mogelijke uitprobeersels heb ik met de apparaten doorlopen

Stroom uit en in - rj 45 connecties in en uit - model DSL werkt perfect.

Decoder herstart! -

ENKEL OP DE RUCKUS BIJ MIJN TV BENEDEN IS EEN ICOONTJE DAT NIET BRAND: <•••>

Ik vermoed: geen signaal? - Op het TV-scherm lees ik uiteindelijk TV error 1 - geen signaal gedetecteerd.

Ik heb intussen sinds (16u) tot nu 3x gebeld (19u) op: 0800 22 800 - (1) (2) steeds kreeg ik het antwoord

dat er in mijn omgeving een ernstig probleem is en dan (tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut)

Dus probeer ik nu langs e-post contact met jullie "Belgacom" te krijgen!!

Mijn vrouw wil tv kijken en dat is al zo erg als geen sigaret kunnen roken bij haar!

Moet ik nu op zoek naar een andere oplossing zoals TELENET of wat???

GRAAG ANTWOORD
Ik ben klant bij Belgacom sinds 1998 zowel voor vaste telefoon/computer(internet & e-post//TV/en later gsm!

Vandaag 7 juli 2012 - 16u kan mijn vrouw onze TV beneden geen programma's meer bekijken.

Ik heb ook een tv boven (draadloos/ruckus) die speelt gans normaal.

Ook mijn computer draait normaal. Zo ook gsm en vaste telefoon!

Alle mogelijke uitprobeersels heb ik met de apparaten doorlopen

Stroom uit en in - rj 45 connecties in en uit - model DSL werkt perfect.

Decoder herstart! -

ENKEL OP DE RUCKUS BIJ MIJN TV BENEDEN IS EEN ICOONTJE DAT NIET BRAND: <•••>

Ik vermoed: geen signaal? - Op het TV-scherm lees ik uiteindelijk TV error 1 - geen signaal gedetecteerd.

Ik heb intussen sinds (16u) tot nu 3x gebeld (19u) op: 0800 22 800 - (1) (2) steeds kreeg ik het antwoord

dat er in mijn omgeving een ernstig probleem is en dan (tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut)

Dus probeer ik nu langs e-post contact met jullie "Belgacom" te krijgen!!

Mijn vrouw wil tv kijken en dat is al zo erg als geen sigaret kunnen roken bij haar!

Moet ik nu op zoek naar een andere oplossing zoals TELENET of wat???

GRAAG ANTWOORD
als je de twee utgangen wisselt op de modem dus de kabels op de uitgang TV1 en TV2 uitrekken en wisselen van plaats
heb je dan het omgekeerde dat de decoder boven een error geeft en deze beneden normaal werkt of niet ?

Als dit niet het geval is eens proberen de ruckussen te resetten:

De procedure volhgen hieronder getiteld "Indien u over een derde Ruckus-apparaat beschikt:"
en dit voor je ruckus waarvan: ICOONTJE DAT NIET BRAND: <•••>

Uw Ruckus-apparaten herinitialiseren





Met deze procedure kunt u uw Ruckus-apparaten herinitialiseren ingeval zij onderling niet meer optimaal communiceren (d.w.z. als het lampje met de opgeheven duim Image niet groen brandt).

  1. Druk met de punt van een balpen gedurende 10 seconden op de knop die zich helemaal rechts op de achterzijde van een van beide apparaten bevindt. Image
  2. Doe hetzelfde op het tweede apparaat.
  3. Breng vervolgens om het even welk van beide apparaten met zijn elektrische kabel (zwarte kabel) in de nabijheid van het andere apparaat.
  4. Ontkoppel de (zwarte) elektrische kabels op de achterzijde van beide apparaten.
  5. Verbind de beide Ruckus-apparaten onderling met behulp van een (witte) netwerkkabel. Image
  6. Koppel de elektrische kabel van het Ruckus-zendapparaat (wit omhulsel) opnieuw aan.
  7. Koppel nu de elektrische kabel van het Ruckus-ontvangstapparaat (oranje omhulsel) opnieuw aan.
  8. Wacht gedurende twee minuten tot de vier lampjes van het Ruckus-ontvangstapparaat groen branden. Als dat niet het geval is, herbegint u bij stap 4.
  9. Zodra deze lampjes branden, koppelt u de Ruckus-apparaten opnieuw op hun oorspronkelijke plaats aan (vergis u niet wat de volgorde betreft: het zendapparaat bij de modem en het ontvangstapparaat bij de decoder).













⚫Eerst dit eens proberen

Indien u over een derde Ruckus-apparaat beschikt:






  1. Druk gedurende tien seconden op de kleine knop achteraan op het derde Ruckus-apparaat (alleen op dit derde apparaat!).
  2. Plaats dit Ruckus-apparaat nabij het Ruckus-zendapparaat (wit omhulsel).
  3. Ontkoppel de (zwarte) elektrische kabels van beide apparaten.
  4. Verbind de beide Ruckus-apparaten onderling met behulp van een (witte) netwerkkabel.
  5. Koppel de (zwarte) elektrische kabel van het Ruckus-zendapparaat (wit omhulsel) opnieuw aan.
  6. Koppel nu de (zwarte) elektrische kabel van het derde Ruckus-apparaat aan.
  7. Wacht tot de vier lampjes van het derde Ruckus-apparaat allemaal branden (dit kan tot twee minuten duren).
  8. Koppel de Ruckus-apparaten opnieuw op hun oorspronkelijke plaats aan.






groetjes, Elsa

Reageer