Beantwoord

Contact via email

  • 9 August 2016
  • 13 reacties
  • 1035 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag over factuur en het is gewoon onmogelijk om ergens een emailadres te vinden om contact te maken. Ik WENS niet te bellen of gebeld te worden of whatever. IN deze tijd van mailen kan het toch niet zo moeilijk zin om mensen een dudielijk emailadres te geven of op zn minst een online mailformulier op de website te zetten!!
icon

Beste antwoord door DominiekVG 9 August 2016, 12:23

Bekijk origineel

13 reacties

Al 2 weken dat PX niet meer te bereiken is via email.

De reden waarom weten wij niet?
Hoelang het zal duren weten wij niet?

Ik als simpele klant vermoed dat er weer ergens flater begaan is bij de software en dat er pas terug email zal zijn met de volgende update dus nog paar weken geduld.
als je een account aanmaakt, dan kan je via je klantenzone de factuur betwisten online
Inderdaad via MyProximus
Het formulier "Mail ons" komt later terug
Ja ik heb account maar ben ik weinig mee het later terugkomt als ik binnen 3 dagen moet replyen...
Inderdaad was ook maar ter info voor anderen die meelezen, zodat ze weten dat het terugkomt
(toch tenminste beloofd geweest door Proximus) en je kan het ondertussen via MyProximus doen om je factuur te betwisten.
en het kan ook via => Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 7
Badge +3
Hey,

Wij zijn momenteel niet via het online contactformulier bereikbaar, maar je kunt wel je vraag hier (privé) aan ons doorgeven.

Groetjes,
HeidiE
Hallo,

Ik heb een vraag over factuur en het is gewoon onmogelijk om ergens een emailadres te vinden om contact te maken. Ik WENS niet te bellen of gebeld te worden of whatever. IN deze tijd van mailen kan het toch niet zo moeilijk zin om mensen een dudielijk emailadres te geven of op zn minst een online mailformulier op de website te zetten!!


Als ik de factuur aanklik verschijnt er toch nergens een " Opties-box" zoals de instructies voorschrijven..
Dit probleem werd hier inderdaad al door anderen ook gemeld, er loopt blijkbaar nog geregeld iets verkeerd op MyProximus !!!!
Morgen PX,

Blijkbaar 2 lastige vragen om te beantwoorden.
1) Wat is de reden dat er geen email meer is. Klant mag toch wel weten waarom denk ik?
2) Hoelang het zal duren. Week of nog langer de informatica afdeling moet toch wel een schatting kunnen doen.
Reputatie 7
Badge +6
Morgen PX,
Blijkbaar 2 lastige vragen om te beantwoorden.
1) Wat is de reden dat er geen email meer is. Klant mag toch wel weten waarom denk ik?
2) Hoelang het zal duren. Week of nog langer de informatica afdeling moet toch wel een schatting kunnen doen.

Patrick,
zoals reeds eerder meegedeeld werd het contactformulier tijdelijk, om organisatorische redenen, offline gehaald. Met IT-problemen heeft het niets te maken. Het is uiteraard wel de bedoeling dat het binnenkort terug beschikbaar wordt.

Groeten,
Wim
En tot dan...op z'n Vlaams gezegd " We mogen niet klagen..." 😉
klagers hebben geen nood zeggen ze toch ook altijd :-)))

Reageer