Mei/juni contact genomen met klantendienst ivm pack aan veel te hoge prijs (al jaren!), en dit zonder mobiele data, en tevens weer geen TV op een 2de aangesloten toestel e.a. ; Medewerker kon me niet helpen, zou de een bevoegde medewerker laten bellen (internet wordt betaald door mijn bedrijf..is een speciale dienst)...Nooit telefoon gehad...PB via facebook in juli...geen antwoord...chat werkt niet; geen enkele mogelijkheid om op een andere manier contact te nemen...
Heb geen zin om nog eens uren aan de telefoon te hangen zonder resultaat.
Mailadres? neen
Klacht? Op welke manier? vind niet de mogelijkheid op de site.
En ooit ook al gedaan; na een jaar een brief dat klacht is afgehandeld...zonder enige actie of wijziging.. .
Bladzijde 1 / 1
Ter info: ik kan je enkel de mogelijkheden nog eens doorspelen hoe proximus te bereiken is:
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com (door een forumlid hier gepost)
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:
"Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onder ander een privébericht sturen aan Prox hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Martin, is allemaal goed bedoelt van jou, maar dat werkt allemaal van geen kanten ofwel zijn ze bij px te ......., kzal t maar niet zeggen, om te antwoorden
Beste Chris,
Via dit forum door een privé bericht te versturen krijgt men 9 op de 10 altijd antwoord van een Px medewerker met een oplossing.
Hoe? Zie hierboven bij het eerste punt van Martin. (via dit forum....)
mvg.
Via dit forum door een privé bericht te versturen krijgt men 9 op de 10 altijd antwoord van een Px medewerker met een oplossing.
Hoe? Zie hierboven bij het eerste punt van Martin. (via dit forum....)
mvg.
Geen reactie op facebook; post verwijderd veronderstel ik;
dus nu maar privébericht ...hopelijk levert dit iets op.
geen van alle andere opties in het bericht van Martin leveren iets op; alleen maar ergenis en tijdverlies
dus nu maar privébericht ...hopelijk levert dit iets op.
geen van alle andere opties in het bericht van Martin leveren iets op; alleen maar ergenis en tijdverlies
ik heb altijd het vlugst antwoord op twitter en mijn vader heeft altijd direct antwoord op 0800 22 800 en waarom dit niet voor iedereen het zelfde is, is voor mij en mijn vader ook altijd een groot raadsel geweest, mijn vader zegt altijd tegen mij : 'k moet nie weten van al die asociale media kanalen
Dag Chris_,
Ik heb je gegevens doorgegeven aan onze commerciële dienst, we bellen je op!
Groetjes,
HeidiE
Ik heb je gegevens doorgegeven aan onze commerciële dienst, we bellen je op!
Groetjes,
HeidiE
HeidiE,
bedankt voor je tussenkomst, men heeft me opgebeld...
Maar probleem is nog niet opgelost; moet via mijn werkgever gebeuren; en de werkgever zegt:"wijziging van persoonlijke gegevens of productgegevens, neem contact met je provider".
Dus weer van kastje naar de muur. Is spijtig, want nieuwe aansluiting, geen probleem; veel te veel betalen, zeker geen probleem; maar klantendienst werkt van geen kanten en klanttevredenheid is niet echt een issue voor proximus blijkbaar..
Nog via een ander formulier geprobeerd, en als ook dat niet werkt zal ik me genoodzaakt zien alles op te zeggen en naar de concurrentie te stappen.
bedankt voor je tussenkomst, men heeft me opgebeld...
Maar probleem is nog niet opgelost; moet via mijn werkgever gebeuren; en de werkgever zegt:"wijziging van persoonlijke gegevens of productgegevens, neem contact met je provider".
Dus weer van kastje naar de muur. Is spijtig, want nieuwe aansluiting, geen probleem; veel te veel betalen, zeker geen probleem; maar klantendienst werkt van geen kanten en klanttevredenheid is niet echt een issue voor proximus blijkbaar..
Nog via een ander formulier geprobeerd, en als ook dat niet werkt zal ik me genoodzaakt zien alles op te zeggen en naar de concurrentie te stappen.
Wordt vervolgd....
Ondertussen 3 weken geleden gebeld door een mdw...alles in orde gebracht...Tuttimus zonder entertainmant. Zou direct email ontvangen met bevestiging van het gekozen pack. En ja, ik betaal al jaren veel te veel...Kan wel vergoeding daarvoor vragen....via de klantendienst
Neen dus...Niets ontvangen; weer klantendienst...Ah wordt per brief verzonden...
Ok, 21 september brief ontvangen: Familus met entertainment ...Compleet fout dus.
Weer meer dan een uur aan de lijn....zou in orde gebracht worden; collega zou ook terugbellen.
Niet teruggebeld;
Vandaag brief in de bus: FAMILUS wel zonder entertainment.Alweer fout dus. en geen antwoord op mijn vragen...constant loze beloften en uren tijdverlies aan de telefoon.
Er schort daar echt wel iets. Wat nu met mijn vanaf morgen GSM????????
. Ik heb geen zin om weer eens meer dan een uur aan de lijn te hangen, zonder enige controle op wat weer foutief wordt "in orde gebracht".
Je bent dan volledig klant, alle producten, en nog wordt je als klant niet serieus genomen...de ene fout op de andere. degoutant.
Ondertussen 3 weken geleden gebeld door een mdw...alles in orde gebracht...Tuttimus zonder entertainmant. Zou direct email ontvangen met bevestiging van het gekozen pack. En ja, ik betaal al jaren veel te veel...Kan wel vergoeding daarvoor vragen....via de klantendienst
Neen dus...Niets ontvangen; weer klantendienst...Ah wordt per brief verzonden...
Ok, 21 september brief ontvangen: Familus met entertainment ...Compleet fout dus.
Weer meer dan een uur aan de lijn....zou in orde gebracht worden; collega zou ook terugbellen.
Niet teruggebeld;
Vandaag brief in de bus: FAMILUS wel zonder entertainment.Alweer fout dus. en geen antwoord op mijn vragen...constant loze beloften en uren tijdverlies aan de telefoon.
Er schort daar echt wel iets. Wat nu met mijn vanaf morgen GSM????????
. Ik heb geen zin om weer eens meer dan een uur aan de lijn te hangen, zonder enige controle op wat weer foutief wordt "in orde gebracht".
Je bent dan volledig klant, alle producten, en nog wordt je als klant niet serieus genomen...de ene fout op de andere. degoutant.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.