Skip to main content
Gisteren begonnen de storingen maar was redelijk. Vandaag ongeveer om de 8 minuten geen proximus tv en wifi voor een aantal minuten. Alles al 3 maal uitgetrokken en heropgestart. Geen verandering. Gans de dag geen Netflix. Ben het nu wel kotsbeu!!! Vorige maand ook al 27 keer klantendienst gebeld voor verschillende problemen. Bijna geen enkele kan een deftig antwoord geven. Vandaag klantendienst niet beschikbaar ... wanneer gaan jullie eens toegeven dat er serieuze problemen zijn en eens een deftige oplossing zoeken en de mensen van de klantendienst een deftige opleiding geven?! Ben al jaar en dag klant maar zo blijft het echt niet duren!!!
Ter info: Als de Proximus helpdesk je probleem niet kan verder oplossen zou ik eens een gratis happyhouse technieker aanvragen en dit kan je als volgt, zie op deze site: http://proximus.be/happyhouse
Goeiemorgen Nathalie, mag ik even via privé bericht je lijnnummer of je klantennummer?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.
Om 8 u vanmorgen direct gebeld. Ze zagen dat gisteren alles 40 keer is uitgevallen. Technieker langsgekomen. Probleem zou nu weer opgelost moeten zijn. Alvast bedankt voor de reactie!
Nathalie, ik duim met jullie mee! Groeten, Charlotte.

Reageer