Beantwoord

Conflicten wissen gaat niet

  • 4 January 2016
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Prettige feestdagen
Heb al 14 dagen 2 conflicten staan VTM nieuws en 1film van 14 dagen geleden heb alles bekeken en de progammas gewist maar de conflicten blijven staan heb alles al gedaan zonder stroom fact start niks gekort kan ze niet wissen !!!
Weet iemand hoe ik dat moet wissen ?Groetjes joan
icon

Beste antwoord door Elma 5 January 2016, 19:18

Bekijk origineel

4 reacties

Is dat op een V5 decoder dan, want met de v5-compact heb ik dat nu niet meer voor met de software versie NTE.....10.82, maar deze versie staat nog niet op de v5 decoders.
Je kan ook eens kijken welke software versie staat op je decoder: NTE........10.82
Kan je vinden als volgt
op afstandsbediening:
- druk menu
- druk 1x pijltje naar beneden en
- druk x aantal keren op pijltje naar rechts tot aan tandwiel symbool, dat staat voor INSTELLINGEN
- x aantal keren pijltje naar beneden drukken tot SYSTEEM
- x aantal keren pijltje naar beneden drukken tot SYSTEEMINFO
- daar software versie aflezen iets van NTE.........

Kunnen ze de conflicten ook niet wegkrijgen op je tv profiel als je belt naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 2
Badge
Ik heb een V 5 Cisco decoder 6maanden oud is dat goed?met uitneembare schijf.
grtjs joan
Ja de decoder is goed maar de software heeft nog bugs zeker ivm opnames

Kunnen ze de conflicten ook niet wegkrijgen op je tv profiel als je belt naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb dezelfde decoder en had in het begin van de nieuwe software, ook 4 conflicten. Er zijn er 2 verdwenen, na een fact reset, maar de 2 laatste krijg ik ook niet weg. De programma's zelf zijn al gewist. Zoals Elsa zegt, nog een bugske uit de nieuwe software. Geduld hebben en gewoon laten staan. :D
De softwareversies kunnen we niet wijzigen of updaten, dat gebeurt in vlagen door PX zelf.

Reageer