Prettige feestdagen
Heb al 14 dagen 2 conflicten staan VTM nieuws en 1film van 14 dagen geleden heb alles bekeken en de progammas gewist maar de conflicten blijven staan heb alles al gedaan zonder stroom fact start niks gekort kan ze niet wissen !!!
Weet iemand hoe ik dat moet wissen ?Groetjes joan
Beantwoord
Conflicten wissen
Beste antwoord door Techno Turlinckx
Joan
indien je één van de laatste nieuwe decoders met harde schijf hebt, kan je best volgende eens proberen.
1. Zet de decoder uit dmv de stroomkabel uit te trekken
2. Verwijder de harde schijf die aan de linkerkant van de decoder zit (je kan deze er uit schuiven door op de hendel te duwen)
3. Zet de decoder terug aan en laat deze volledig opstarten. (zonder harde schijf)
Normaal mag je dan geen conflicten meer hebben.
Als je een oude decoder hebt, kan je eens proberen van al je programmeerde opnames te wissen en opnieuw te programmeren.
Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten
Technieker Antwerpen
indien je één van de laatste nieuwe decoders met harde schijf hebt, kan je best volgende eens proberen.
1. Zet de decoder uit dmv de stroomkabel uit te trekken
2. Verwijder de harde schijf die aan de linkerkant van de decoder zit (je kan deze er uit schuiven door op de hendel te duwen)
3. Zet de decoder terug aan en laat deze volledig opstarten. (zonder harde schijf)
Normaal mag je dan geen conflicten meer hebben.
Als je een oude decoder hebt, kan je eens proberen van al je programmeerde opnames te wissen en opnieuw te programmeren.
Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten
Technieker Antwerpen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.