Beste,
in de periode eind maart-begin april hebben wij een drietal weken zonder internet gezeten. Een spontane compensatie van Proximus kwam er tot op heden niet. Vandaag heb ik gebeld en krijg ik gedurende 6 maand 5€ korting op mijn factuur. Dit is echter niet in verhouding met het ongemak dat werd veroorzaakt. Een online klacht indienen lukt niet (Online betwisting tijdelijk niet mogelijk) en de medewerker aan de lijn mag geen verantwoordelijke doorverbinden. Bijgevolg kan ik niet anders dan via deze weg vragen om contact op te nemen.
Alvast vriendelijk bedankt,
Dorien
Bladzijde 1 / 1
Hey Dorien!
Kan je in privébericht even je klantgegevens doorsturen aub?
Dit kan je hier doen :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Had je destijds ook een melding gemaakt naar de Technische dienst ?
Groetjes, Cindy
Kan je in privébericht even je klantgegevens doorsturen aub?
Dit kan je hier doen :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Had je destijds ook een melding gemaakt naar de Technische dienst ?
Groetjes, Cindy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.