Ik heb net punten ingeruild voor het afdrukken van fotos bij smartfoto.
De punten zijn verminderd maar de code voor de bestelling ontbreekt daar ik geen email krijg met de beloofde code.
Kan dit zo snel mogelijk geregeld worden ?
Bladzijde 1 / 1
Beste,
u kan best een privébericht sturen naar:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met uw klantnr en bestelling. Het Proximus Team brengt dit dan zo snel mogelijk voor u in orde.
u kan best een privébericht sturen naar:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met uw klantnr en bestelling. Het Proximus Team brengt dit dan zo snel mogelijk voor u in orde.
klantnummer is xxxx voor een bestelling van 25 fotos bij smartfoto [Edit Wim]
best geen klantnummer openbaar op het forum plaatsen maar wei in een privébericht aan Het Proximus Team door te klikken op deze link >
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.