Skip to main content
Beantwoord

Code Netflix

  • October 14, 2017
  • 3 reacties
  • 452 Bekeken

Onlangs is mijn Pack gewijzigd naar Tuttimus. In dit Pack is Netflix gratis inbegrepen. Ik ging hiervoor een code ontvangen maar tot op vandaag is mij deze nog niet gemaild.
Kunnen jullie deze mailen zodat ik de TV app kan activeren.

Beste antwoord door Wim

AVDS,
Kun je hier mee verder?


In het andere geval stuur je een privéberichtje naar Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • October 14, 2017
AVDS,
Kun je hier mee verder?


In het andere geval stuur je een privéberichtje naar Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 15, 2017
Beste Wim,

Ik heb het de instructies gevolgd in het filmpje maar bij ingave van de standaardcode loopt het fout. Ik krijg de melding dat de code onjuist is.
In de Proximuswinkel hebben ze mij bevestigd dat ik een code ging ontvangen per mail. Deze mail heb ik tot op vandaah nog steeds niet ontvangen.

Martin
  • October 15, 2017
Zoals Wim gezegd heeft stuur je in dit geval best een privéberichtje naar Het Proximus Team, via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679