Cloudvenster wil niet verschijnen


Beste,
ik heb mijn cloud gevuld met mijn gegevens van de ene pc. Nu heb ik op de andere pc cloud geïnstalleerd. Als ik mij nu aanlog op de laatste pc voor cloud kom ik steeds terug op dat aanlogscherm met "My proximus login" en "paswoord". En het is niet dat de gegevens verkeerd zijn want als ik dat bewust doe, krijg ik een foutmelding.

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hier lukt het via https://webmail.proximus.be/ zonder problemen.
Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen,

Welke foutmelding krijg je?

Groeten,

Jimmy
Reputatie 6
Badge +3
Kan je eventueel via my proximus eens het wachtwoord vernieuwen?
Het wachtwoord werd gewijzigd maar steeds kom ik terug op het aanlogscherm. Ook heb ik de andere pc volledig uit gezet, wat misschien ook een conflict zou kunnen gegeven hebben, echter zonder resultaat. Misschien moet er eens gekeken worden in de programma-instructies naar de voorwaarden om verder te gaan na een juiste login. Eventueel wil ik u met teamviewer mijn scherm laten overnemen.
Reputatie 7
Badge +4
Martin , dit geldt enkel voor mails bij mijn weten.

DAcre, kan je de cloud applicatie op je pc eens volledig verwijderen en opnieuw installeren ?
Is het niet mogelijk om de privecy van my proximus te neutraliseren ? De 179Gb cloud vernietigen en dan terug opslaan duurt enorm lang (meerdere dagen) !
Reputatie 7
Badge +4
Dit hebben we zelf ook al door gegeven daar we zelf geen enkele melding of waarschuwing hadden ontvangen voor het werd aangepast
Reputatie 7
Badge +4
https://webmail.proximus.be/ is inderdaad alleen voor de email

Voor cloud is via https://www.proximuscloud.be/
Reputatie 7
Badge +4
Kan je nog is proberen ? We hebben een aanpassing geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je al eens de cookies en zo verwijderd en met een andere browser geprobeerd ?
Reputatie 7
Badge +4
En welke myproximus account log je in ? Toch niet deze op je gmail aangemaakt is hoop ik ?
Reputatie 7
Badge +4
En ga je via je myproximus adres aangemaakt op je gmail of op je ander email adres waar je cloud op staat?
Reputatie 7
Badge +4
Je gebruikt niet de juiste login. Kan je eens proberen in te loggin in myproximus met https://mailto:info@*****.be (heb het woord weg gelaten omwille privacy)?
Wim VL dat was de rede ! Met het andere emailadres ging het vanzelf. Mijn pc is nu aan het synchroniseren met de cloud. Hartelijk dank Proximus support !
Ik krijg geen foutmelding maar na het invullen van mijn login en paswoord kom ik na enter drukken terug in dat zelfde scherm waar ik terug mijn paswoord kan ingeven. Als ik een verkeerd paswoord ingeef, reageert hij wel met foutmelding "verkeerd paswoord of login".
Dus ik wil maar zeggen dat met de juiste login en paswoord hij steeds terug keert naar hetzelfde inlogscherm.
Reputatie 6
Badge +3
Via MyProximus werkt het niet meer omwille van Privacy Redenen. Via webmail.proximus.be moet het wel werken.

Mvg,

Jimmy
geldt dit nu ook al voor de cloud of alleen om mail te lezen 🙂
Dat is wat ik ook dacht 🤔
Reputatie 7
Badge +4
DAcre, kan je de cloud applicatie op je pc eens volledig verwijderen en opnieuw installeren ?
Reputatie 3
Badge +1
Als ik via webmail.proximus.be probeer in te loggen voor mijn mail krijg ik een foutmelding (502 Bad Gateway)
Mail lezen via my proximus lukt ook niet meer ...
Reputatie 3
Badge +1
Ja, ik probeerde in te loggen met de gegevens van my proximus en niet met die van de mail ... dat gaat niet goed natuurlijk
Ik vind wel dat op de pagina mail in my proximus wel even een melding hiervan kom geplaatst worden, nu moet ik maar raden wat er aan de hand is ...
DAcre, kan je de cloud applicatie op je pc eens volledig verwijderen en opnieuw installeren ?

de cloud applicatie verwijderen betekend zeer waarschijnlijk dat ik de nu 180Gb aan gegevens terug zal moeten opladen, wat zeer lang duurt. Dit wil ik als laatste optie wel doen. Maar hoe kan ik :
1. de privaty van "My Proxius" omzeilen om toch op mijn cloud in te loggen
of
2. via https://webmail.proximus.be/ naar mijn cloud gaan. Ik dacht dat dit enkel voor mail was (?)
Ik heb net geprobeerd met https://www.proximuscloud.be/ maar ik krijg een foutboodschap (zie bijlage)
Is hier een oplossing voor ?
nee, dezelfde foutmelding
Ik heb cloud via configuratie > programma's gedesinstallerd. Maar bij de link http://www.proximus.be/account-cloud om de cloud terug te installeren krijg ik deze melding (zie bijlage)

Reageer