Skip to main content
Sinds geruime tijd lukt het mij niet meer in te loggen op mijn Proximus cloud , mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn nochtans correct want ik kan probleemloos inloggen op my proximus ...



Gaat evenmin op mijn iPad of iPhone ...
Dag Ben,



Kan je mij je login bezorgen van de cloud? Dan laat ik het even nakijken.



Mvg,



OdB
Login bennylammens@skynet.be
Ik ga het laten nakijken en stuur je feedback als ik deze gekregen heb.



Mvg,



OdB
Ik ga het doorsturen naar de klantendienst voor de vraag uw cloud te openen.
Na 5 dagen nog steeds geen toegang tot mijn cloud ... Wanneer oplossing ?
Ben, sinds wanneer heb je geen toegang meer tot je Cloud? Ik zie dat deze sinds 13/07/2015 is opgezegd. Dit lijkt me dus wel een heel ruime tijd. Ik heb de desbetreffende dienst gecontacteerd om de Cloud terug te activeren.
Volgens mij ging mijn cloud nog enkele maanden geleden ... En ik kan mij ook niet herinneren deze opgezegd te hebben sinds 2015 ... Zou ook niet weten waarom omdat het een gratis dienst is ...
Beste,



we kunnen de cloud van toen niet terug openen. Dat is te lang geleden.



We kunnen wel een nieuwe cloud laten openen.



Aanvraag hiervoor is gedaan.



Groeten



tina
Nog steeds geen oplossing voor mijn probleem : ik kan niet inloggen op mijn cloud en ook geen nieuwe cloud account creëeren ...
Benny,



de 1ste maart is een product Cloud opnieuw actief gezet.



heb je via support de FAQ's bekeken ?



https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_internet/particulieren/support/internet.html



als je hier geen antwoord vindt, stuur ik je bericht door naar collega's om te helpen;



groeten



Tina
Beste Tina ,



Heb alles geprobeerd : inloggen met mijn myproximus paswoord ; nieuwe account creëren ... Niets lukt ...
Oei, Ben, klinkt niet goed.



ik ga op zoek naar een collega van de dienst Cloud voor assistentie.



Hopelijk raakt het dan snel opgelost



groetjes



tina
Hi Ben



Het probleem dat zich voordeet was dat na de contractwijziging( Naar FHHT) line,



je een nieuwe cloud account werd toegewezen administratief waardoor de oude gelinkt aan je myproximus account voor je niet meer toegankelijk werd.



Ik heb nu enkele aanpassingen uitgevoerd om je oude account terug toegankelijk te krijgen



Kan je eens opnieuw al trachten in te loggen met je Myproximus account bennylammens@skynet.be



Mvg Sabine



Prx cloud team

Reageer