Beantwoord

Cloud connectie werkt niet meer


Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen op de Cloud.
Ga naar de website van Cloud geeft:
Fout ... Sessie verlopen (zie afbeelding in bijlage)

Ook synchroniseren werkt niet meer: Uw mappenlijst ophalen... geeft error: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens van uw map. Probeer het later opnieuw.

Geprobeerd op 2 PC's en op 2 smartphones: nergens werkt het nog

Wat kan ik doen om dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door SamuelD 24 July 2017, 21:28

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Joris,

Kan je me eens in prive doorsturen met welke account je dit doet?? hotmail of canon??

Mvg sabine
Hoe antwoord ik in privé? ik zie dit niet direct
ik doe dit met mijn hotmail account
inloggen op MyProximus lukt wel
Reputatie 4
Badge +2
Hoe antwoord ik in privé? ik zie dit niet direct
U kan een privébericht met uw klantnummer en adres sturen naar Het Proximus Team
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 6
Badge +4
Hi Joris,

privébericht aan Het Proximus Team sturen

via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

probleem Cloud account: ik zie een probleem aan Synchronos side die de database beheert voor deze accounts, maakte hiervoor ticket op om dit zo vlug mogelijk in orde te brengen

Reference Number

3141648

Mvg sabine
Ik heb identiek hetzelfde probleem als Joris bovenaan, wilt u mij ook helpen aub? Dbv adagio
Reputatie 7
Badge +4
adagio , ik heb een aanpassing gedaan, kan je even kijken of het nu wel lukt?
Dank u wel SamuelD, ik denk dat u mijn probleem hebt opgelost! Een pluim voor u!
Hoewel, back up schijnt prima ok, maar mappenlijst ophalen niet? Ik zie daar een map die uiteindeijk alleen (in de 2e submap) een pdf bevat met een handleiding over cloud.
Ook: mijn cloud start alleen op bij pc opstart en ik heb geen icoon om cloud op te starten (eens ik durf sluiten), ook niet in de programmalijst links, als ik daar op proximus > cloud klik, leidt dat ook naar datzelfde pdf document. Ik kan het programma cloud niet verwijderen, want "het is in gebruik". Ik vermoed dat ik nog met het eerste cloudprog zit en dat u daarna een vernieuwd exemplaar hebt uitgebracht dat ik dus niet kan binnenhalen.
(als ik op de helpfunctie cloud klik, meldt men mij dat deze link niet meer bestaat)
Reputatie 7
Badge +4
Kan je via taskmanage de cloud niet afsluiten en deze dan verwijderen en opnieuw installeren ?
Via de weblink die u me gaf kan ik voor de eerste keer mijn eigen "vault" bekijken, mooi is dat!
Ik laat u zo snel mogelijk weten of de functie synchroniseren ook werkt.
Ik weet niet wat er aangepast is, mar nu werkt het terug

bedankt,
Joris

Reageer