Skip to main content
Beantwoord

Cloud

  • December 28, 2017
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

ik geraak al sedert enig tijd niet in mijn cloud. Krijg steeds de melding: "geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen"
Ik stel ook vast dat er maar 38% in de cloud zit terwijl dit bijna 74% zou moeten zijn.
Dank voor de hulp!

Beste antwoord door jonathandr

hi

kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?

lijnnr of klantennr



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 28, 2017
hi

kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?

lijnnr of klantennr



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg