Beantwoord

Cloud

  • 21 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Hallo,
Dit is mijn 1ste bezoek op dit forum en heb volgend probleem.
Tot voor een 2 maand kon ik me aanmelden voor "Cloud" nu gaat dat niet meer.
Kan iemand me hier met helpen A.U.B
Swatjen
icon

Beste antwoord door Philippe_0113 21 oktober 2016, 14:57

Is het via https://www.belgacomcloud.be dat je niet meer kunt inloggen.
probeer eens via https://login.belgacom.be/oauth/authorize?response_type=code&client_id=
en daar inloggen
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
Is het via https://www.belgacomcloud.be dat je niet meer kunt inloggen.
probeer eens via https://login.belgacom.be/oauth/authorize?response_type=code&client_id=
en daar inloggen
Hallo,
Bedankt voor de informatie. Ik probeerde me steeds in te loggen via Proximus, maar met de link van belgacomcloud gaat alles perfect.
Swatjen