Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)



Toon eerste bericht

144 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Nogmaals waar blijft mijn reactie?
Er wordt gewoon niets meegedaan ...


Wanneer contacteert iemand van Proximus mij met een deftige uitleg?
Reputatie 3
Badge +1
Het zoveelste probleem met Proximus, en het hangt echt mijn kloten uit!
Overigens dat hier geen reactie meer op komt, is werkelijk schandalig!
Ik wacht nog altijd op een reactie hier op dit forum en een telefoon van Proximus !
Ik heb nog maar weinig reden om bij Proximus te blijven op deze manier ...

Gisteren een credit nota ontvangen zoals vorige week afgesproken met Robin van de Klantendienst.
Echter werd mij gezegd dat er een nieuwe factuur opgestuurd ging worden met het correcte bedrag.
Ik heb heel erg duidelijk aan de telefoon gevraagd dan mag ik de oude factuur weggooien? Het antwoord was hier meermaals ja op.
Nu met een credit nota alleen ben ik dus niets.

Opnieuw gisteren met de Klantendienst moeten bellen ...
Er wordt mij een duplicaat van de factuur opgestuurd.
De dame in kwestie die ik aan de lijn had was zeer professioneel en heeft nogmaals naar het volledige verhaal geluisterd.
Het telefoongesprek dan ook zeer goed verlopen.

Ze verzekerde dat ze het voor mij gaat uitzoeken en gaat terugbellen vandaag.
Ik ben benieuwd. Tot op heden is dat zelden het geval geweest ...

Nu ben ik zeer benieuwd of dit ook daadwerkelijk zal gebeuren,

Waarom komt er geen reactie meer van Proximus?
Reputatie 3
Badge +1
Net opgebeld door Proximus, zoals afgesproken was gisteren via de Klantendienst.
Waarvoor dank.
Toch iemand dat zijn werk lijkt te doen.

Deze persoon wist mij te vertellen dat de cloud-problematiek eind september opgelost zou zijn.
En dat men nog druk bezig was hiermee.
Blijkbaar zijn er meerdere gelijkaardige klachten.

We wachten nog even af...

Als één persoon deze informatie kan bezorgen, waarom kan dat dan niet gewoon hierop geplaatst worden of effectief gecommuniceerd worden ...
Reputatie 3
Badge +1
Spijtig dat er totaal geen reactie komt ...
Service Proximus blijft slecht!
Reputatie 7
Badge +4
Hi

Allereerst nogmaals ons excuses voor de problemen die je nog steeds ondervindt.
We doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk in orde te krijgen maar wachten momenteel nog steeds op de feedback en oplossing van Synchronoss.
Van zodra we meer info hebben ontvangen zullen we deze ook zeker aan je communiceren.
mvg

Jonathan
Reputatie 3
Badge +1
Zeer magere reactie ...
En ook geen antwoord op mijn vraag.
Ik stel dan ook vast dat de inhoud van mijn vragen niet gelezen wordt.

Wat u antwoord weet ik al ruim 2-3 maand, en daar ging mijn vraag of opmerkingen niet over ...

Wanneer wordt er nu eindelijk een inhoudelijke reactie gegeven!?
Reputatie 6
Badge +3
We kunnen momenteel niet meer info geven als we deze nog niet gekregen hebben.
Reputatie 3
Badge +1
Jimmy O,
Dat is mijn vraag ook niet, begrijpend lezen?
Ik raad je aan mijn laatste posten terug opnieuw begrijpend lezen door te nemen en dan nog eens te reageren ...
Enfin, ik ga niet eens de moeite meer doen.
Zeer frustrerend.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Steve,

Hieronder is je laatste post.

We kunnen meedelen dat we voor jou case we een dossier hebben geopend en wachten op een antwoord. Er zijn zeker geen algemene problemen.

Deze persoon wist mij te vertellen dat de cloud-problematiek eind september opgelost zou zijn.
En dat men nog druk bezig was hiermee.
Blijkbaar zijn er meerdere gelijkaardige klachten.

We wachten nog even af...

Als één persoon deze informatie kan bezorgen, waarom kan dat dan niet gewoon hierop geplaatst worden of effectief gecommuniceerd worden ...
Reputatie 3
Badge +1
Jimmy,
Ik betwist dat er geen algemene problemen zijn.

Dat er een technisch probleem is één ding, maar dat elk ding na dat technisch probleem ook fout loopt zoals: facturatie, creditnota, post, beloftes, telefoons, ...

Als ik het forum doorneem en daar moet ik geen moeite voor doen, is er de een na de andere klacht over de proximus-medewerkers zelf.
Moet ik een paar voorbeelden hier posten of gaat u mij zo geloven?

Sterker nog uw telefonische medewerker bevestigd mij zelfs dat intern een probleem is met systeem van Proximus waardoor niet alle informatie bij de juiste personen terecht komt of geregistreerd wordt.

Ik herhaal: hoorn inleggen, onbeschoft, arrogant, geen kennis, foutieve informatie, van kastje naar de muur sturen, beloftes maken en die niet nakomen (zoals terugbellen, wat niet gebeurt), blijkbaar niet de moeite doen om een ticket aan te maken intern, want andere medewerkers kunnen niets terugvinden, mij onnodig 3 x naar de winkel sturen waarvan 1 x naar Wijnegem (wat voor mij niet bij de deur is),... En ik kan zo nog wel even doorgaan.

Mijn vraag is wat wordt hier aan gedaan, want de keren dat ik in de winkel geweest ben en de keren dat ik heb moeten telefoneren (en dat zijn er ondertussen veel), kom ik constant bovenvermelde problematiek tegen.

En hier wordt duidelijk niets mee gedaan...

Ik herhaal begrijpend lezen ... Ik heb dit meermaals in mijn vorige posten aangekaart en dit wordt gewoon genegeerd.
Telefonisch ook meermaals verteld, en dit zou in het dossier opgenomen worden.
Tot op heden geen terugkoppeling hiervan ontvangen.
Wat wordt met bovenstaande informatie gedaan?

Uw antwoord is dan ook compleet naast de kwestie.


En dat is heel het probleem Proximus communiceert intern niet met elkaar maar totaal ook niet met de klant ...
Reputatie 6
Badge +1
Een hallucinant verhaal, Steve, maar

Reputatie 3
Badge +1
@Keoky: inderdaad, dit is gewoon niet meer normaal !

@Jimmy: nu blijft het toch weer stil hé!?
Reputatie 3
Badge +1
@Jimmy: Nu blijft het weer stil hé? Frustrerend.
Reputatie 6
Badge +1
Even stil als op https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/tips-om-goedkoper-te-surfen-40453
Reputatie 3
Badge +1
@Jimmy / PROXIMUS: geef eens een goede reden waarom dit dan genegeerd wordt?
Reputatie 6
Badge +1
En dit... https://nl.forum.proximus.be/internet-10/roaming-blokkeren-via-pc-of-app-40334
Allicht zo:

Reputatie 3
Badge +1
Triest,... niet goed bezig Proximus.
Reputatie 3
Badge +1
Hoe belachelijk is dit nu dat hier geen reactie meer op komt...
Proximus geeft letterlijk toe met zo te doen, dat er niets aan gedaan wordt.

@Jimmy: eerst een bericht posten naast de kwestie met een vervelende toon, en dan blijft het stil. Goed bezig...
Reputatie 6
Badge +1
Op dezelfde weg?
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/mobilus-40535
Reputatie 3
Badge +1
Ik vraag me echt af waarom dit zo genegeerd wordt???!
Reputatie 3
Badge +1
Jimmy waar blijft uw antwoord?
Of ondertussen Koen?

Ik heb hier helemaal geen begrip meer voor en blijf het ondertussen doorgeven aan de ombudsdienst telecom.

Als jullie met al jullie klanten zo blijven omgaan ...
Reputatie 3
Badge +1
Jimmy ...
Koen ...
Proximus!

Graag ASAP feedback!!!
Reputatie 3
Badge +1
Ik verwacht vandaag antwoord, het heeft lang genoeg geduurd!
Verdere stappen worden ondernemen.
Neem het fatsoen om deftig te reageren.
Reputatie 7
Badge +4
We hebben je een paar weken geleden reeds gezegd dat het tegen eind september zal opgelost worden. Jammer genoeg is de oplossing er momenteel nog niet, ik vrees dat er nog een beetje meer geduld zal nodig zijn.

Groeten,

Kim
Reputatie 3
Badge +1
Kim uw toon staat me niet aan: we hebben reeds een paar weken geleden gezegd?! Pardon?

Ten eerste: ik heb daar reeds al 3 maanden achter gevraagd ... men heeft niet zomaar iets laten weten.
Dit is na herhaaldelijk bellen en naar de winkel gaan pas gecommuniceerd.
Nadat ik de zoveelste keer kwaad heb moeten worden aan de telefoon en een oplossing geëist heb.
Zo is het verhaal gegaan en niet anders.

Ten tweede: het gaat er gewoon los over 4 maanden en nog geen oplossing, dus die toon is van jullie zeker niet nodig. Proximus is hier in fout, niet ik.

Ten derde: dit is geen antwoord op mijn vraag: neem de moeite om mijn vraag te lezen, ik heb het meermaals opnieuw gevraagd. Begrijpend lezen!?

Als je niet de moeite neemt om mijn vraag deftig te lezen, moet je niet reageren.

Kim, Jimmy, wie dan ook van Proximus? Gaat mijn vraag gelezen worden?
Ik heb het hierboven al meermaals herhaald in de hoop dat, maar zelfs dat gaat niet.

Ik ben het echt beu, ik heb dit meermaals herhaald.

Reageer