Clasico Real - Barça woensdag live op Belgacom 11

  • 14 January 2012
  • 12 reacties
  • 1693 Bekeken

Belgacom verwerft de rechten op de Spaanse Copa del Rey: woensdagavond is de heenwedstrijd in de kwartfinales tussen Real Madrid en Barcelona om 22 uur live te volgen op Belgacom TV

Belgacom blijft de Belgische voetballiefhebber verwennen: naast de rechten op het Portugese voetbal en vanaf volgend seizoen de Spaanse Primera Division heeft Belgacom nu ook de rechten op de Spaanse Copa del Rey verworven. En de Belgacom-abonnees krijgen meteen het beste van het beste aangeboden: de clasico Real Madrid - Barcelona.

bron : belgacom 11

mvg

12 reacties

Badge
Weeral goed nieuws, en dat doet ook eens deugd zie!

Mvg,
Badge
Fantastisch nieuws, en dat allemaal GRATIS, dat is nog wat anders dan bij de concurrentie.

Pluim voor BGTV.
niet vergeten van te kijken, vanavond



msg
Badge
Er zit nog genoeg voetbal bij telenet computerken nederlands/engels/duits/soms spaans/italiaans/belgisch/ en dan zal ik misschien nog wel wat vergeten zijn.
tsja Axana, het verschil is dat alle voetbal bij belgacom momenteel gratis getoond wordt... en daar zeg ik niet neen tegen... echter ben ik niet bereid er voor te betalen... dus voor mij is de huidige formule ideaal.

nu, ik verwacht wel dat het spaans competitievoetbal volgend seizoen niet gratis zal getoond worden op belgacom

mvg
Badge
Alé dat is leuk te horen voor de belgacom kijkers, alleen dat dit maar eenmalig is.

Zoals xenne al zei zal het volgend jaar waarschijnlijk betalend worden de spaanse competitievoetbal dus jah profiteer

er maar van.

Ik zelf heb Telenet thuis (ook Sporting natuurlijk) en kan zeker niet klagen over het voetbalaanbod.

Denk toch dat vele belgacom kijkers gaan overschakelen naar telenet omdat de jupiler pro league zal verdwijnen..


Maja veel kijkplezier allemaal.


Grtz


XxX
belgacom blijft de komende twee seizoen gewoon 5 matchen per weekend uitzenden uit de eerste klasse en dit volledig gratis, het verschil is dat deze ook zullen te zien zijn op telenet. maar als belgacom klant zijnde gaat er niets veranderen.

wat de bekermatch van heden avond betreft, het is niet éénmalig, belgacom heeft de rechten van de copa del rey voor de komende drie seizoenen gekocht. ook de terugmatch zal dus volgende week te zien zijn

mvg
Badge
@xenne; ja dat is dan weer een nadeel bij telenet dat je daar nu bijna geen spaans voetbal meer krijgt, en ik vrees binnenkort helemaal geen meer.Ik betaal nu voor sporting telenet met prime 32€ per maand.Nu maar hopen dat dit volgend seizoen niet gaat opslagen want voorlopig zitten ze nog met te wijnig kanalen om al hun belgisch voetbal op te zetten.
Badge
@Luigi'ke; ik weet het niet of ze zouden overstappen nu het belgische voetbal naar telenet komt.Ik heb het in ieder geval gedaan.Maar misschien was het ook weer een fout van mij.Ik zit er niets met in om te betalen voor het voetbal bij telenet;want soms heb je dagen dat je 3-4 matchen na elkaar kan zien welliswaar soms niet rechtstreeks maar dan al van een dag er voor of nog vroeger. En dat kan enkel maar beter worden.Maar het kan evengoed zijn dat binnen 2 seizoenen het belgisch voetbal terug bij belgacom zit en ik ben niet van plan te blijven veranderen van operator.
Badge
@Axana; Het klopt wat je allemaal vertelt maar bij Telenet kun je voetbal zien van verschillende landen en dat maakt het zojuist interessant.Klopt ook dat er veel herhalingen zijn van de wedstrijden die al gespeeld maar dat komt goed uit voor mensen die bv door werk de wedstrijden dan niet rechtstreeks kunnen volgen. En wat bekerwedstrijden betreft zenden ze ook uit van de verschillende landen.

Grtz


XxX
Badge
Zo lang ben ik ook nog niet bij telenet en voor mij is het aanbod zeker voldoende.Zeker wat betreft het live voetbal.Nu is dit de laatste dagen s'avonds toch vooral(want dan kijk ik ook meestal naar voetbal) veel minder live voetbal te zien.Maar anders is er elke dag tussen 20 en 21 uur altijd 1 of 2 wedstrijden te zien.En opnemen moet je ze niet want of wel zie je gratis de samenvatting of de hele wedstrijd van de match die je gemist hebt.
onderstaande afspraken hebben we alvast met kwartfinales van de copa del rey op belgacom tv



mvg

Reageer