Beantwoord

Camera draadloos instellen

  • 19 May 2016
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Hello,

Een makkelijke vraag,maar geraak er even niet uit.
Met de ethernetkabel aangesloten op de BBOX-2 router werkt mijn nieuwe camera perfect. Ik krijg mijn camera maar niet draadloos ingesteld door de WPS-knoppen van beide toestellen te gebruiken.Hoewel ik eerder dit al eens heb gedaan,nu lukt het mij niet.Wat zou ik verkeerd doen?
Dank en groeten.
Theo
icon

Beste antwoord door Elsa 19 May 2016, 21:42

Bekijk origineel

5 reacties

mss eerst eens je bbox2 laten rebooten door de spanning 10 seconden te onderbreken en dan eens opnieuw te proberen, mss moet je dat met je camera ook eens doen.
Ook eens kijken op je bbox2 via http://192.168.1.1 of WPS actief staat
bij het inloggen op 1923168.1.1 is het paswoord van je bb2 het serial nummer dat op de sticker van de bbox2 staat.
Elza,het is opgelost.Inderdaad door gewoon eens te rebooten van beiden.gek he!

Dank U wel en groetjes
Theo
Zonder dank heel graag gedaan.
Niet zo gek als je denkt, als je moest weten hoeveel problemen er opgelost worden door toestellen gewoon te rebooten.....
een geluk dat gek doen geen piin doet 😉 :)
Groetjes en nog een fijn weekend,
Elsa
Reputatie 3
Badge +1
Tussen ons gezegd en gezwegen. Die WPS knop van de bbox2 werkt niet altijd even goed. WPS werkt enkel goed op de Bbox3 😃
Dat heb ik niet ondervonden met mijn bbox2, maar je moet wel eerst best eens gaan kijken op de interface of die wel aan staat, want om één of ander duistere reden staat die soms af ‼ Waarschijnlijk gebeurt dit soms na een reboot.

Reageer