Callcenter

  • 26 April 2017
  • 8 reacties
  • 499 Bekeken

Reputatie 1
Beste Proximus,

Hoe durven jullie mij vandaag vanuit een callcenter naar mijn vaste lijn laten bellen ..... om Tv-bundel te verkopen. Zijn jullie niet verlegen om mij zoiets aan te bieden(schandalig). Ik vind het niet kunnen en heb juist testaankoop gecontacteerd om dit nog extra aan mijn dossier toe te voegen.

8 reacties

Waarom vindt u dat niet kunnen? Lijkt me niet echt misdadig.
Reputatie 1
Beste,

Ik neem zelf wel contact met Proximus als ik een tv-bundel wil
Reputatie 6
Badge +3
Hey Bouchra,

Wij doen dit in overeenkomst met de voorwaarden waar je mee akkoord gaat bij afsluiten van een contract met Proximus. Dit kan je dus terugvinden op onze pagina bij het Privacy beleid.

"De persoonsgegevens die we via deze diverse kanalen verzamelen worden opgenomen in de bestanden van Proximus, nv van publiek recht (Koning Albert II-laan, 27 te 1030 Brussel). (...) om de informatie over onze producten, diensten en aanbiedingen relevanter te maken voor u en om de publiciteit op Proximus-TV beter af te stemmen op uw mogelijke interesses en behoeften. Alle gegevens die we verzamelen kunnen met elkaar gecombineerd worden om uw profiel te maken en onze aanbiedingen beter af te stemmen op uw persoonlijke behoeften.

Indien u geen informatie over onze producten en diensten wenst te ontvangen of indien u een specifieke voorkeur hebt voor de communicatiekanalen die we gebruiken om u te informeren of indien u niet wenst dat we ons aanbod of de publiciteit op Proximus-TV voor u aanpassen op basis van uw profiel kunt u in de rubriek ‘Uw privacykeuze’ lezen hoe u dit kunt verhinderen."

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 1
Beste,

Ik ga weg bij jullie ... niets werkt zoals het moet. Mijn dossier ligt bij testaankoop
Ik werk zelf op een callcenter voor Proximus en wat ik de mensen aanraad wanneer ze boos en gefrustreerd zijn omdat ze constant gebeld worden voor aanbiedingen enz. is zich inschrijven op www.bel-me-niet-meer.be Kost je twee minuutjes en is het meest effectief.
Reputatie 1
Beste,

Ik ben aangesloten bij testaankoop en die gaan alles voor mij regelen en zoals jullie weten testaankoop houdt niet van die cowboy toestanden van Proximus.
Ik heb net het zelfde met testaankoop voor, die sturen altijd maar door aanbiedingen om lid te worden, nochtans al dikwijls geantwoord dat het geen zin heeft en als ik wil lid worden dat ik hun wel zelf ga contacteren!
En er zijn nog genoeg van die cowboys 😉
Reputatie 1
callcenter zijn allemaal dezelfde een regelrechte ramp bende amateurs die geen antwoorden kunnen geven op je vragen. Je wordt daar van het kastje naar de muur gestuurd en zelf meegemaakt een zogezegde case aangemaakt nooit geen case opgemaakt .... het hangt mij de spuigaten uit. Voor features op te sturen daar zijn ze wel heel heel snel mee

Reageer