Vraag

CALL CONNECT

  • 9 September 2016
  • 6 reacties
  • 676 Bekeken

Kan ik een test call doen met de Proximus Call Connect -app die ik op mijn desktopcomputer geïnstalleerd heb?

Met vriendelijke groeten ,

Koen Van Cauwenberghe

Belgo Metal CW nv

+32 475 433 060

6 reacties

PS: voor forumlezers die wat info willen => https://Proximus.be/callconnect

Call connect is beschikbaar vanaf 2 gebruikers. Een Proximus-internetlijn van het VDSL2-type is vereist om Call Connect te kunnen gebruiken. De prijs van € 24 omvat: de klok rond elke dag van de week onbeperkt bellen naar vaste lijnen in België, 1000 min./maand naar mobiele nummers in België, 1000 min./maand naar alle vaste en mobiele nummers in Europa (uitgezonderd speciale nummers) + Canada, Verenigde Staten, Marokko (enkel vast naar vast), Turkije (enkel vast naar vast).
Reputatie 6
Badge +3
Wat bedoel je juist met test-call?

Heb je geen abonnement met Call Connect en wil je eens uitproberen om te zien of het iets is voor jouw bedrijf?
Heb je het correcte abonnement, maar werkt het niet correct op je PC?
volgens mij wil hij eerst een test doen, maar dat zullen ze bij proximus wel verder afhandelen met hem.
Inderdaad ik wil eens uitproberen om te zien of wij in ons bedrijf Belgo Metal CW met 37 bedienden de nu aanwezige PRA kunnen vervangen door call connect.
Ik heb de call connect reeds succesvol geinstallerd op mijn PC. Kan ik hem ook eens uittesten ?
Dat vraag je best aan proximus medewerkers kan je best doen via privébericht
privébericht sturen met je gegevens en vraag : Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
je hebt ook de support voor bizz klanten 0800 22 500
je kan ook bv een afspraak maken met op uw kantoor bv of je kan ook in een Prox centers terecht met bizz experts
zie hiervoor :=>
http://www.proximus.be/nl/id_ab_appoint_select/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/b-orphans/maak-een-afspraak-.html

Want zowel Wilin als ik die hier gereageerd hebben zijn geen proximus medewerkers dus kunnen wij dit zeker niet bevestigen of dit al dan niet kan en zeker er niet voor zorgen dat dit kan voor u.

NB: Alleen deze mensen met het embleem "proximus support medewerker" zijn van proximus zelf, of ook nog met het embleem "proximus community manager" .

Al de rest zijn eigenlijk vrijwillige forum medewerkers.
Reputatie 7
Badge +6
Zou je dit toch niet beter vragen aan een Bizz expert via de link van Elsa hierboven of via het nummer 0800 22 500? Daar ben je toch bij de juiste dienst?
Je kan ook vragen daar dat zij je terugbellen.
zie ook voor bizz expert diensten:
www.proximus.be/nl/id_cb_experts/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/bizz-experts-diensten-voor-zelfstandigen/onze-engagementen.html
Daar staat toch een professioneel/technisch team klaar om te helpen en zij kunnen met jou alle mogelijkheden bekijken.

Reageer