browser niet ondersteund

  • 28 September 2015
  • 21 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Omdat IE 9 niet langer wordt ondersteund voor veel websites o.a. ook skynet.be (de portaalsite) schakel ik over naar Firefox. Dat ging ok, maar nu krijg ik ook daar (skynet) de melding dat DIE browser niet langer wordt ondersteund en dat ik moet updaten? Volgens Firefox heb ik de nieuwste versie, dus wat valt er nog te updaten, please????

21 reacties

Heb je al gecheckt of je iE11 kunt installeren op je pc
Reputatie 7
Badge +6
Ja Elsa, maar met Windows Vista is IE 9 het beste dat je nog kan krijgen. Het is toch spijtig dat een soepel lopende Dell zou moeten afgevoerd worden omdat browsers niet worden ondersteund: IE 9 wegens te oud (kan ik begrijpen ergens) en Firefox 41 wegens ??? Ik zal straks toch nog van pure miserie Google Chrome moeten gebruiken, als dat tenminste nog gaat.


Et voila:vijf minuten later: ik krijg dat bericht op skynet.be nu ook op google chrome ! Nu is TV Overal ook al niet meer mogelijk, omdat silverlight niet zou geïnstalleerd zijn. Wel dus. Op de 'oude' browser IE 9 wel TVO. Amaai wat een soep !!!!


Wat is er gaande???? HELLUP!
TVO is inderdaad alleen maar meer mogelijk in IE en FF.


Ik had er eerlijk gezegd nog niet van gehoord dat sommige sites niet meer draaien op IE9


Reputatie 7
Badge +6
Voorlopig kan je met IE 9 nog wel naar de meeste sites surfen, maar je krijgt telkens de melding dat ze die browserversie binnenkort niet meer ondersteunen, bv ook op Youtube. Dat begint op de duur wel op de zenuwen te werken, zo telkens dat bericht. Vandaar dat ik wil omschakelen naar FF.


Wat ik niet begrijp is dat ik dat bericht om te upgraden nu ook krijg op de site van skynet met de FF versie 41. Is er nog een nieuwere? Waarom krijg ik dan de melding van FF dat ik de nieuwste versie heb?
ik heb ook FF 41 en dit is inderdaad de laatste versie
Het is toch dat niet dat je krijgt hé, net wat ik krijg onder windows 10 met FF41 als ik op skynet.be surf:



Als je op de link klikt dan krijg je :



Daar moet je u dus niks van aantrekken
Reputatie 7
Badge +6
Yep, dat is het! Dat krijg ik nu op alle browsers hoewel die allemaal up-to- date zijn, behalve IE9 dus. Het is goed dat ik al grijze haren heb.


Niks van aantrekken is toch wel veel gevraagd. Enfin, er schijnen nog klachten te zijn binnengekomen.


Het is wel zo dat Youtube binnenkort IE 9 niet meer ondersteunt, dat kan ik wel begrijpen.
MS is ergens ook verplicht geweest om deze melding te sturen omdat ze hun browser in het Operating systeem inbakken en hem dus is dit oneerlijke concurrentie tov andere browsers.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb net op de fransralige versie van dit forum gelezen dat dit hele 'update' gedoe een truc zou zijn van browsehappy.com om je naar hun site te lokken om wie weet wat voor reden.Het ziet er dus echt uit en officieel Proximus, maar zou het dus niet zijn. Zou Proximus niet kunnen reageren, aub.



Maar dat is toch niet alleen op skynet en ze doen dit om de andere reden ook die ik al gemeld heb
Reputatie 7
Badge +6
Oef, dat ergerlijk bericht is (voorlopig?) verdwenen, zowel op FF, Chrome als IE. Tx
Reputatie 4
Badge +2
Hallo Marleen, ik werk eveneens nog met Vista en IE9 en heb op de skynet site nog geen problemen ondervonden. Ook TV overal werkt heel normaal met IE9. Er zijn wel sites die niet meer lukken zoals 'Het Nieuwsblad, de digitale krant', 'Hallmark ' om kaartjes te versturen. Dit lukt nog wel met Firefox. Ook de Belfius bank liet reeds weten vanaf november IE9 niet meer te ondersteunen. En zo zijn er nog meer.

Ik vind het eveneens heel vervelend te moeten uitkijken naar een nieuwe laptop, terwijl mijn oude vertrouwde Toshiba het verder heel prima doet.




Spijtig genoeg ga je vroeg of laat dit toch ooit eens moeten doen hoor, allee toch als je wilt blijven meelopen met massa ;-)
Marleen,
Ondervindt u nog problemen op de skyent portal met IE9
Er bleek bug te zijn , intussen opgelost. na check hier ok
mvg sabine
Reputatie 7
Badge +6
Dag Sabine, alles ok, ook via andere browsers. Bedankt!


dus op andere sites is dat dan ook een bug, ik denk eerder dat er anderen in het spel zijn, zeg maar reclame voor andere browsers!


maar daar zal deze keer MS toch voor niks tussen zitten dan nog eerder googel ;-)
Reputatie 7
Badge +6
Youtube zegt al langer dat ze IE 9 niet langer ondersteunen en daar krijg je ook niet die browsehappy toestand te zien, die jij hierboven toont, als je doorklikt, zoals dat was op de skynet portal, ook met andere browsers.


Nu ja, 't is opgelost, dat is het voornaamste, en ik ga mijn goed werkende Vista zeker niet wegdoen om het laatste nieuwe te hebben, want dan blijf je bezig.
Ik heb spijtig genoeg niet onthouden op welke site ik de melding krijg 'browsehappy' omdat ik er mij niet veel van aantrok, als ik dat nog eens krijg laat ik het weten, als ik het niet meer krijg, moet ik dan concluderen dat PX er voor iets tussen zat, want en slotte passeren we toch eerst over hun netwerk verrassing


Bezig blijven houd je jong hé Marleen

ja


Ik schakel wel niet iedere keer onmiddellijk over op een nieuwer MS OS, als er een nieuwe op de markt komt,

kijk liever eerst wat de kat uit de boom, maar toch heb ik tot hiertoe iedere keer gevolgd,

zelf heb ik W10 nog niet op deze laptop geïnstalleerd, die ik dagelijks gebruik, maar wel al op de oude laptop die ik nog heel weinig gebruik alleen al om te weten hoe het ging verlopen.


Reputatie 7
Badge +6
Ik volg dat ook wel, maar waarom iets wegdoen dat wat ouder is, maar goed werkt. Tenzij ze er bij de regering ook weer een taks gaan op heffen zoals op diesels.duivel Oei, ik moet ze niet op gedachten brengen.

Reageer