BREAKING NEWS Belgacom geeft voetbal gratis weg aan klanten



Toon eerste bericht

161 reacties

Badge
Begin me dan wel stilaan af te vragen waar al het voetbal gaat uitgezonden worden.Waarschijnlijk zal het Duitse ook wel weg vallen.Maar nu dat Russisch er bij en dat Belgisch.Ze gebruiken nu dat derde kanaal amper.En dan die zenders die er binnen kort bij komen.Er komt nu wel plaats vrij door het wegvallen van die annaloge zenders ,maar als ze de voetbal in deftige hd kwaliteit willen uitzenden zullen er toch meer kanalen bij moeten denk ik.
de euro league is enkel op woensdag & donderdag ... en op die dagen liggen de andere competities stil, dus wat euro league betreft is er alvast geen probleem. dit jaar zijn er toch mooie matchen te zien geweest op exqi, ook met belgische ploegen.

natuurlijk zullen er kanalen bij moeten komen als ze alles gaan tonen van de jupiler league, maar niet alles zal in hd zijn zenne. ik vraag me trouwens af op ze die matchen zelf gaan produceren of ze ook gebruik gaan maken van de woentijnvis-beelden

mvg
de voorlaatste speeldag van de reguliere competitie, alle matchen uit de eerste klasse worden op zondagnamiddag afgewerkt, en zowaar passeert anderlecht nog eens op belgacom tv



en vanavond al een portie portugees voetbal, goed weekend

mvg
Badge
Voorlopig wordt alles bij telenet nog op de 2 kanalen verdeeld.Maar dus wel x twee sd kanalen bij gerekend.Dan heb je nog het derde kanaal dat voorlopig bijna niet gebruikt word enkel als de twee vorige al bezet zijn en er nog een match moet uitgezonden worden.Dus je hebt er infeite 5 maar men gebruikt ze niet volledig,2of3zenders. Maar nu met die europa leaque en dat russisch voetbal er bij,dat wordt nu meestal wel op andere uren gespeeld +het belgisch moeten er toch kanalen bijkomen.Want ik dacht dat er bij belgacom al een 6 tal waren dus dan zijn dat hier een pak te wijnig.
@xenne: ik wil u nog eventjes complimneteren voor het blijven updaten van dit topic!

we volharden in de boosheid Knipogen en we doen dat gaarne Zoenen

tussen haakjes, één telenetmatch is straks ook gratis te bekijken op 2BE, nl de brugse derby cercle tegen club vanaf 14H00...

't wordt dus een moeilijke keuze, 6 matchen gelijktijdig live te bekijken... ik ga het houden op stvv-rsca in combinatie met de multi live op tv overal, en misschien de brugse derby opnemen voor erna

mvg
Badge
Dag Xenne,

inderdaad, Sint-Truiden-Anderlecht rechtstreeks bekijken en Brugge-Brugge (2be) opnemen. Hopelijk geven de reporters geen tussenstanden door van de overige matchen.

Genieten !!!!!!!

Met sportieve groeten.
vanavond de laatste speeldag van de reguliere competitie, alle matchen worden gelijktijdig afgewerkt en beginnen om 20H30



veel plezier met het gratis midweek voetbal

mvg
Badge
Ik moet wel zeggen als die pipos bij telenet zo volgend seizoen verslag gaan geven bij de matchen die samen vallen kan je beter niet meer zien.Als je nu bv.Zoals deze week 3 wedstrijden hebt die gelijktijdig aan de gang zijn, en je bent er een van aan het zien.Dan word er onder die bepaalde match doodleuk gezegd hoeveel het staat bij die andere wedstrijd of het komt er in groote letters onderaan op.Niet alleen deze week maar ook de vorige week was dit.En of het nog niet leuk genoeg is ze vinden het bij telenet dan nog nodig om een wedstrijd waarvan iedereen al lang de uitslag heeft van gehoord of gelezen van het scherm.Toch uit te zenden.Volledig of in samen vatting.Ik vraag mij af wat voor oenen daar op die redactie zitten.Verleden week waren er drie wedstrijden gelijktijdig 1 heb ik toen gezien,maar het heeft gewoon geen nut van naar die andere te zien want je weet toch al de uitslag.Daar moet je inderdaad voor gestudeerd hebben.Dan moet ik het toch ook gekunt hebben met maar tot men 16 naar school te gaan.
Badge
haha axana ik vind dat ge gelijk hebt. Het stoorde mij ook tijdens de wedstrijd toen ik naar genk aan het kijken was gwnweg die stomme uitslag van de andere wedstrijden.

Miss toch ook ne keer op het telenet forum plaatsen?


Grtz
belgacom 11 deed het dan beter... op de multillive werd je op de hoogte gehouden van alle matchen met bijhorend live klassement... als je naar specifieke match keek kreeg je geen updates van andere matchen. prima gedaan denk ik zo.......

enfin, nu moeten we ons proberen opladen voor play off II, al spreken de duels tussen de kanaries en westerlo me eigenlijk meer aan (meer belang)... van play off I zullen we helaas bitter weinig te zien krijgen

mvg
Badge
@ Luigi'ke, ja ik denk dat ik dat eens moet doen.Het werkt alleen niet irriterent,maar dit had je voorgaande jaren niet bij belgacom.Daar kunnen ze dan nog veel van leren.Kan natuurlijk ook zijn omdat het veel te maken had wie wel of wie niet in play off 1 of in die play off 2 tercht ging komen maar dit vind ik nog geen excuus.Wat voor nut heeft dat dan dat ze die wedstrijden dan daarna in uit gesteld relais nog geven.Dan hoeft het voor mij hier ook niet meer te zitten als ze het de volgende twee seizoenen zo gaan uitzenden.En hoeven ze binnen 3 jaar niet meer te bieden.Als ze dan maar terug op dat spaans bieden,voor de rest zit er genoeg voetbal.Daarbij.Het belgisch voetbal kan ik als ik wil op mijn laptop ook zien.Maar voorlopig is het beeld nog niet zo goed.misschien tegen dan wel.
Badge
Ja,xenne dat is het juist maar je had de vrije keuze om naar multilive te zien.Dit werd niet afgedwongen.Maar dit is gewoon niet te doen nu bij telenet,dit heb ik nog nooit meegemaakt.En ze zenden dan nog doodleuk de voledige andere matchen uit waar je de eindstand van weet.Dan lees ik op dit forum zaken over belgacom,maar als je even nadenkt dan zitten daar bij telenet toch ook geen snuggere mannen.
Badge
@ Axana: Het is idd geen excuus om de resultaten te tonen wie de PO1 haalt.. Hmm miss dat ze tijdens de Play Offs het niet meer zullen doen? Grtz
hier een portie gratis voetbal voor dit weekend

met de start van de play offs valt er op belgacom 11 niet zoveel meer te beleven... maar weinigen zullen zich kunnen opladen om de play off 2 te volgen denk ik. belgacom stopt dan ook met de multi live & de hd match. de play down lijkt me dan nog interessanter want met inzit, nl in de eerste klasse blijven.

verder is er tweedeklasse voetbal en de topper in portugal tussen benfica en brage










































































TV HD
vrijdag 30/03 20H25 Eupen - Boussu Dour Borinage 600 -
zaterdag 31/03 19H55 KV Mechelen - Cercle Brugge 600 -
zaterdag 31/03 19H55 OHL - Lierse 602 -
zaterdag 31/03 19H55 Bergen - Beerschot 603 -
zaterdag 31/03 19H55 Lokeren - Zulte Waregem 604 -
zaterdag 31/03 19H55 Westerlo - STVV 605 -
zaterdag 31/03 19H55 Porto - Olhanense 606 -
zaterdag 31/03 22H10 Benfica - Braga 600 -
zaterdag 31/03 19H55 Antwerp - White Star Woluwe 607 -

goed weekend

mvg
Vraag me af wat Belgacom volgend jaar zal doen met het voetbal want ze hebben nu ook de Primera Division..
Badge
Het zal wel niet gratis zijn denk ik.
voor het spaanse voetbal zal wel betaald moeten worden. hopelijk blijft de rest gewoon gratis

mvg
hopelijk genoten van het gratis paasvoetbal? ikke wel zenne......

ik ben hier om te melden dat er ook nog een portie gratis midweekvoetbal op het programma staat:
een match uit de tweede klasse, en dan pikken we er ook nog één mee uit de play off 1. we krijgen opnieuw KVK te zien, ditmaal op bezoek in Genk. KVK speelt het beste voetbal uit play off 1, dus we mogen dankbaar zijn dat we hun matchen gratis op belgacom te zien krijgen, me dunkt

























TV HD
woensdag 11/04 20H25 Waasland-Beveren - Lommel United 602 -
woensdag 11/04 20H15 Racing Genk - KV Kortrijk 601 611

mvg
een tamelijk mager gratis voetbalaanbod dit weekend, wel gespreid over drie dagen

charleroi kan maandag kampioen worden in tweede klasse, voor de rest houden we ons bezig met play off 2





















































TV HD
vrijdag 13/04 20H25 Cercle Brugge - Lierse SK 600 -
zaterdag 14/04 19H55 KV Mechelen - OHL 600 -
zaterdag 14/04 19H55 Bergen - Lokeren 602 -
zaterdag 14/04 19H55 Zulte Waregem - Beerschot 603 -
zaterdag 14/04 19H55 Waasland-Beveren - Oostende 607 -
maandag 16/04 20H25 Charleroi - Antwerp 600 -

goed weekend

mvg
Is de eindronde ook op belgacom 11 weet iemand dat ?
het gratis voetbalaanbod op belgacom 11 dit weekend omvat de play off 2, de titelstrijd in portugal en één wedstrijd uit de tweede klasse




























































TV HD
zaterdag 28/04 19H55 OHL - Cercle Brugge 600 -
zaterdag 28/04 19H55 KV Mechelen - Lierse 602 -
zaterdag 28/04 19H55 Bergen - Zulte Waregem 603 -
zaterdag 28/04 19H55 Lokeren - Beerschot 604 -
zaterdag 28/04 21H10 Maritimo - Porto 606 -
zondag 29/04 14H55 Charleroi - Tubeke 600 -
zondag 29/04 20H10 Rio Ave - Benfica 600 -

goed weekend

mvg
't voetbalseizoen loopt zo stilaan op z'n laatste benen. bij ons kan anderlecht zondag ook kampioen worden, maar dat zullen we niet zien op belgacom 11. het gratis aanbod omvat dit weekend de onknoping in de play off 2, en we pikken zondagnamiddag ook de start van de eindronde mee. verder ook nog 2 matchen uit de portugese competitie waar het doek ook al gevallen is en porto kampioen werd zonder te spelen



































































TV HD
zaterdag 05/05 19H55 Cercle Brugge - KV Mechelen 600 -
zaterdag 05/05 19H55 Lierse - OHL 602 -
zaterdag 05/05 19H55 Beerschot - Bergen 603 -
zaterdag 05/05 19H55 Zulte Waregem - Lokeren 604 -
zaterdag 05/05 21H25 Porto - Sporting 604 -
zaterdag 05/05 21H25 Benfica - Leiria 606 -
zondag 06/05 14H55 Eupen - Westerlo 600 -
zondag 06/05 14H55 Waasland-Beveren - Oostende 602
-


goed weekend

mvg
nu de kampioen gekroond is kunnen we ons volop concentreren op de strijd om europees voetbal, we kunnen daar straks iets van meepikken op belgacom 11.

namelijk de finale van de play off 2, morgen de heenwedstrijd. terugwedstrijd is dan voor maandag


















TV HD
donderdag 10/05 20H25 Bergen - Cercle Brugge 600 -

de winnaar van dit duel speelt dan later barragewedstrijden tegen de nummer vier uit play-off I, met een europees ticket als inzet.

mvg
Badge
Bij ons voor vanavond weer op drie kanalen op de zelfde tijd.Dit wilt gewoon zeggen neem geen van die 2 andere wedstrijden op want je weet toch al voor je begint te zien de eindstand.

Standard-AA Gent

KV Kortrijk-RSC Anderlecht

KRC Genk-Club Brugge

Reageer