Beantwoord

Blue screen bij navigeren naar proximus.be


Badge +1
Sedert maandag krijg ik telkens een bluescreen als ik via mijn laptop naar jullie site wil gaan. Dit gebeurt dan ook enkel bij jullie site. Wie weet er een oplossing?

icon

Beste antwoord door RedsFan 18 June 2017, 18:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

25 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dat is bizar. Cookies al eens gewist? Andere browser getest?

bluescreen wijst toch meestal op een fout van de pc.
Reputatie 4
Badge +1
Heb dit ook al veel keer mee gemaakt maar heeft zeker niet met deze site te maken. Wat dat probleem is weet ik niet zeker.
Ik heb hetzelfde probleem sinds 7 juni. Is ook datum waar een nieuwe modem voor 2e TV werd geinstalleerd (toeval of niet ?). Alles op mijn laptop werkt normaal behalve als ik iets van Proximus wil openen. De app Proximus Tv werkt sinds ook niet meer en geeft dezelfde foutmelding = blauw scherm als hierboven. Graag een oplossing hiervoor Proximus !!!
Reputatie 4
Badge +1
Ik weet niet juist wanneer die problemen opdoken, maar ik heb het reeds langer. Dus kan niet met zekerheid zeggen van waar die fout komt . Ik ben klant vanaf 20 februari en het kan kloppen dat vanaf dan die fouten er waren.
Reputatie 6
Badge +3
We geven het door en laten het nakijken.
Badge +1
Cookies gewist, andere browser geprobeerd, maar het probleem blijft. En bluescreen is normaal inderdaad bij een fout van de pc, maar ik heb het enkel en alleen als ik naar de site van proximus ga. Bij alles wat ik anders doe heb ik geen probleem.
Reputatie 6
Badge +3
We hebben heb doorgegeven en laten het nakijken.
Badge +1
Ondertussen heeft mijn zoon het bekeken en hij heeft gezien dat het bestand C:\Program Files (x86)\Panda Security\Panda Security Protection\Drivers\NNSHttps\NNSHttps.sys van de virusscanner Panda de boosdoener is. Hij heeft het bestand hernoemd en het probleem is opgelost.
Ik heb ook Panda anti-virus en hoe heeft je zoon het bestand hernoemd. Ben niet zo thuis in die dingen !
Badge +4
Sinds ik deze pc heb nu bijna 2 jaar had ik vanaf de eerste dag problemen met Panda op mijn pc en kreeg ook soms blue screen, heb ik die er dan maar afgezwierd en zal het nooit meer gebruiken, blijkbaar is mijn Pc geen te beste vriend met Panda 🙂
Op hun forum staat het vol met bugs en problemen met Panda.
.... alternatieven genoeg.
Badge +1
Opstarten in veilige modus en dan kun je het bestand hernoemen. Wel ook eens een search van het bestand fouten, want kennelijk straat het ook nog onder windows\system32. Daar moet het ook hernoemd worden
Badge +1
Wij hebben nu wel het antivirusprogramma eraf gedaan want het is niet zeker wat de functie van dit bestand is. Misschien werkt het programma niet deftig zonder dit bestand.
Vroeger ook al veel miserie gehad met panda antivirus, heb die er al lang afgezwierd.
FYI: eens googlen op Panda Security\Panda Security Protection\Drivers\NNSHttps\NNSHttps.sys enz...
Reputatie 6
Badge +4
Graag wat meer info

Krijg je al direct een blauw scherm bij surfen naar:www.proximus.be

zelfde probleem als je antivirus of firewall op je systeem uitzet?

dit met verschillende browsers? ( kan ev. browserinstelling zijn)

mvg sabine
Exact the same issue, only when visiting - Proximus.be - site. BSOD and NNSHttpS.sys . Two acer laptops, both windows 10, one with latest "windows makers" update , the other one without update,both Panda. On first laptop Panda removed, problem gone . Panda reinstalled, problem back !!
Proximus helpdesk no problems reported, so I hope Panda can bring a solution ?

En daar nog meldingen van anderen .......

Bron: http://support.pandasecurity.com/forum/viewtopic.php?f=95&t=6265#p27289
Badge +1
@sabineb: ik kreeg inderdaad al een blauw scherm bij het surfen naar www.proximus.be
De andere vragen heb ik hierboven al beantwoord.
Ik krijg enkel blauw scherm bij openen van Proximus website. Heb ook een andere browser geprobeerd maar lukt ook dan niet. Gebruik ook Panda anti-virus zoals -carooke-
Inderdaad, en zoals in de link die ik hier eerder gepost heb:
http://support.pandasecurity.com/forum/viewtopic.php?f=95&t=6265
zou het ook gebeuren door het openen van een mail van proximus

I have Panda 2016. Same problem (BSOD, PAGE FAULT IN NONPAGED AREA on nnshttps.sys) when I go to www.proximus.be directly or when opening a mail from them.
I tried with Firefox and Chrome, both updated version; both crashed

bron: http://support.pandasecurity.com/forum/viewtopic.php?f=95&t=6265#p27361
Ja bij openen van mail ook moet alles van Proximus nu op tablet doen. De app Proximus TV kan ook niet meer geopend worden op laptop. Graag een oplossing !
Badge +4
Niet vergeten dat Panda hier de schuldige is !
Klagen op het panda forum, zodat ze daar wakker worden
http://support.pandasecurity.com/forum/viewtopic.php?f=95&t=6265#p27361

Met een ander antivirus geen problemen.
Inderdaad, zoals ze zeggen, dat is zo klaar als pompwater. 🙂
Badge +1
@RedsFan Sorry dat ik het hier gevraagd heb hoor, maar ik had enkel problemen met Proximus en met niks anders. Logisch dat ik dacht dat het aan Proximus lag. Ik heb ondertussen wel al gezegd dat het aan Panda ligt en niet aan Proximus hé.
Badge +1
Ik zou dus dit topic willen afsluiten, maar vind niet hoe het moet.
Reputatie 7
Badge +6
Ik zou dus dit topic willen afsluiten, maar vind niet hoe het moet.
Dat doe ik wel voor jou dan ;-)
Groeten,
Wim