Regelmatig blokvorming in het beeld. Ook de radio werkt met horten en stoten.
Op vraag van helpdesk modem gereset (b-box3), zonder gevolg. Snelheid getest : 75/18.
Iemand dezelfde ervaring momenteel ?
Bladzijde 1 / 1
heb je ook al de decoder gereboot effen de stroom onderbreken via schakelaar achteraan of door netstekker effen uit te trekken.
Staan er PLC's tussen de decoder en de bbox want die kunne ook voor zo'n problemen zorgen, dan kan je best ook deze even uit het stopcontact trekken en ze dan terug steken
Staan er PLC's tussen de decoder en de bbox want die kunne ook voor zo'n problemen zorgen, dan kan je best ook deze even uit het stopcontact trekken en ze dan terug steken
wat is ping en jitter op uw lijn?
http://pxs.speedtestcustom.com/
http://pxs.speedtestcustom.com/
hi guido
kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?
dan controleren we je lijn
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?
dan controleren we je lijn
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
Deze morgen contact gehad met de klantendienst. Technieker komt vandaag langs.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.