blokkering internationale nummer

  • 6 July 2012
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Ik Woon in Antwerpen, werk in Belgie, Nederland en Duitsland, en ben momenteel op vakantie in Egypte.


Sinds gisteravond werkt mijn gsm niet meer.... Getelefoneerd vanmorgen naar Belgacom.... Daar heeft men de internationale nummers geblokkeerd....Eenzijdig... terwijl ik in Egypte zit, en een gemiddeld factuur van 300 euro per maand, voornamelijk aan buitenlandse telefoons.


Evelyne bij Belgacom aan telefoon gehad, die alleen het probleem kon oplossen als ze mijn klantnummer had.... wil dat nu lukken dat ik altijd mijn belgacom facturen mee op vakantie neem, en nu net dit jaar niet.... NOT


Dus zit ik hier nu nog 10 dagen zonder gsm in Egypte....


Of heeft er iemand een oplossing?


Koen

5 reacties

Hello


jij gaat 10 dagen niet moeten wachten :-)

Jij hebt de keuze tussen 6 manieren om je klantnummer terug te vinden, dus zelfs zonder papieren factuur kan je dit nummer gemakkelijk terugvinden. Alle manieren zijn hier uitgelegd: Waar vindt u uw klantnummer?


Groetjes,

Christine
Hoera, leve de klantenservice....


Iemand van het thuisfront naar de Belgacom winkel in Antwerpen gestuurd.... Daar kregen we te horen dat ik een te goeie klant ben.... mjin fakturen lopen hoog op, worden wel altijd op tijd betaald.... maar dan is het wettelijk toegelaten dat Belgacom het buitenlands verkeer blokkeert....


Helaas was er niemand bij Belgacom die een telefoon bij de hand had, om dan even te bellen (uiteindelijk kunnen zij zien dat vanuit Egypte bel) maar sluiten ze gewoon de boel....


Als ik nu mijn faktuur van juli op voorhand betaal wordt de service weer opengezet.....


En ik maar denken dat Belgacom blij is met mensen die veel telefoneren, en dus hoge facturen hebben.....


Nee dus.....


En dan natuurlijk de vraag.... waarom kan Christine 2062 mij wel uitleggen waar ik mijn klantnummer kan vinden.... en Evelyne op het callcenter niet..... Valt dat onder incompetentie of gewoon onder slechte wil?


Benieuwd naar het antwoord van Belgacom....


groetjes uit een zonovergoten radio(of telefoon) stil Egypte


Koen
Het is nu 18.00h....

facturen zijn op voorhand betaald, om dat Belgacom anders te veel risico zou lopen....

en wie moet dan die CEO betalen.....

maar telefoon.... die is nog altijd even dood als vanmorgen....


excuses....


compensatie....


Hebben ze bij Belgagom nog nooit van gehoord....


Wat mogen wij toch blij zijn, dat we klant mogen zijn bij zo'n geweldig bedrijf....
men mag en moet zelfs (wettelijk) de consument beschermen, maar het moet natuurlijk ook niet ten koste gaan van de dienstverlening - de grens is soms moeilijk te trekken blijkbaar

zie ook dat topic van de 090x nummers

mvg
De consument beschermen allemaal goed en wel.... Maar dit is een business account....

vennootschap waarvan ze zo op het internet mijn balans kunnen nakijken.... maatschappelijk kapitaal 500.000 euro.... mogelijk zou die vennootschap dus wel eens 300 euro per maand telefoon kunnen betalen....

En dan nog.... is er dus schijnbaar niemand bij Belgacom die een telefoon bij de hand heeft om de klant even te bellen....


Mss volgende keer in zee gaan met een bedrijf dat wel communicatief is.... en dat niet alleen in zijn naam heeft....of zou de com van Belgacom wijzen op commercieel.... Ook niet dus....

mvg

Reageer