Vraag

Blokjes en witte puntjes op het tv scherm

  • 3 June 2016
  • 4 reacties
  • 781 Bekeken

Ik ben van het maxi pakket overgestapt naar het start pakket op 01/06 en vanaf die dag zie ik dat mijn scherm blokjes vertoond ofwel witte puntjes.
Dat mijn internet trager word vind ik normaal maar niet dat ik vanaf de start van het pakket op mijn tv storingen hebt, wat is de reden PX?

4 reacties

Juist iemand aan de telefoonlijn gehad van PX die zeer klantvriendelijk was en mijn probleem uitgelegd, hebben in Brussel reset gedaan en gaan nu zien als het opgelost is.
Inderdaad het type pack heeft absoluut geen invloed op je TV signaal of de kwaliteit van je TV signaal enkel wordt er een andere cap toegepast en zal bv je upload snelheid veranderen in functie van je pack die respectievelijk 4, 6 of 8 Mbps zal bedragen.
Snap geen bal wat je zegt Elsa maar intussen weet je dat ik uit een tijdperk komt van voor de computers, weet 1 ding kan niet meer normaal tv kijken zonder storing
Al wat je er moet van snappen is dat het antwoord is op je vraag:
"Ik ben van het maxi pakket overgestapt naar het start pakket op 01/06 en vanaf die dag zie ik dat mijn scherm blokjes vertoond ofwel witte puntjes."
Dat dit zeker niks met je veranderen van pakket te maken heeft.

Dus was je niet veranderd van pakket, dan zou je even goed dit probleem gehad hebben en zouden ze even goed in Brussel een reset moeten gedaan hebben om het in orde (proberen ) te krijgen.

Reageer