Blockbuster cataloog

  • 3 April 2017
  • 4 reacties
  • 259 Bekeken

Via tuttimus krijg je maandelijks een blockbuster film cadeau. Graag vernam ik via deze topic wat jullie vinden van het aanbod van blockbuster films?
In november 2016 stapte ik in het tutimus avontuur en kon tot vorige maand gratis maandelijks een film bekijken, hoefde niet per se uit de blockbuster cataloog te zijn. Gisteren gechat met een " medewerker" over het feit dat dit nu niet meer kon. Ik spaar jullie het verhaal.
Kortom graag zoveel mogelijk reacties over het lamemtabel aanbod van de blockbusterscataloog.

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Gedurende 1 week overgeschakeld op familus (ook 1 blockbuster film per maand) vanaf dag één een keuze uit 15 films
waarvan 2 films al zot gedraait op verschillende tv zenders en de rest allemaal tekenfilms zowel normaal als in HD.
2Dagen later nog de keuze uit een 7 tal films drie kinderfilms,één oude film en de rest tekenfilms.EEN HEEL TRIESTIGE
BEDOENING DAT BLOCKBUSTER FILM CADEAU.Ruil nu mijn punten voor een gratis film uit de catoloog ook is dat niet veel soeps.
Inderdaad ook films uit de normale cataloog is niet veel soeps. De verschillende genres overlappen elkaar en je vind zowel komische films onder triller en vice versa. De verantwoordelijken zouden eens LENTESCHOONMAAK mogen houden hierin.
Reputatie 7
Badge +1
Hadden jullie echt gedacht dat de blockbusters de allernieuwste films zouden zijn. Tuurlijk niet deze brengen voor PX veel geld op.
Het aanbod van de blockbuster films is echt teleurstellend. Onbekend of oude films, ik noem dit misverkoop.
Telenet gaat een nieuwe klaant hebben als andere onderdelen van Tutimus zijn even erg.

Reageer