Blijkbaar niet de enige klant die ontevreden is !

  • 9 February 2014
  • 6 reacties
  • 932 Bekeken


Ik ben sinds 24 januari terug klant geworden bij Belgacom


man man man wat heb ik mezelf weer aan gedaan ! niets anders dan problemen van bij het regelen van de afspraak al zever. Bellen naar de klantendienst is een echte hel, als je dan eindelijk iemand aan de lijn hebt kunnen ze niet helpen omdat ze het gewoon ni kunnen , dan beloven ze tot tweemaal toe dat ze terug gaan bellen en tot twee maal toe laten ze de klant gewoon stikken! bende amateurs. Constant wegvallen van netwerk dus geen tv geen internet balen is het .Als Belgacom maar niet denkt dat ik die eerste maand betaal voor iets wat niet werkt en waar de klantendienst van hetzelfde niveau is

6 reacties

Beste Luc,
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze technische dienst en dat er is besloten om iemand langs te sturen ter plaatse. Geef gerust een seintje indien ne nog problemen zou hebben na deze interventie.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste
Guido,
Ik heb uw
vraag overgemaakt aan de bevoegde dienst.
Deze dienst
zal zelf contact met u opnemen.
Met
vriendelijke groeten,
Eva
Beste Walter,
Kan u mij uw klantgegevens (klantnr, contactnr) even doorsturen via een privé-bericht aub?
De bevoegde dienst zal dit voor u nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Beste
Walter,
Ik heb uw
vraag overgemaakt aan de bevoegde dienst.
Deze dienst
zal u verder op de hoogte houden.
Met
vriendelijke groeten,
Eva
a:3:{s:3:"url";s:37:"/files/3f1afcdb07/20140216_172305.jpg";s:4:"name";s:19:"20140216_172305.jpg";s:4:"size";s:3:"2MB";}
En zo blijft dat maar duren om zot van te worden

Reageer