Skip to main content
Mijn tv blijft nu al een hele tijd op 1 post hangen en ik kan niet zappen of iets anders doen. Alleen maar via de box zelf aan en uitzetten. Heb al 2x alles terug opgestart en de modem terug opgestart Wenkbrauw ophalen



Wat kan ik doen?

beste



probeer eens factory reset decoder en modem



voor een Belgacom V3-decoder

trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in <"ON/OFF"> + "MENU" + "OK"

tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los.

(lang genoeg blijven drukken tot je "FACr" ziet, kan even duren)

.PS: hebt wat geduld bij de V3 kan dit gemakkelijk 30 tot 45 minuten duren !



voor een Belgacom V4-decoder

trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)

Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK"

tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.

(lang genoeg blijven drukken tot je "START DRa" ziet, kan even duren)







Factory Reset modem (opgelet, instellingen draadloos netwerk gaan verloren en moeten nadien terug ingegeven worden)

Hardwarematige Reset

knopje in gaatje onderaan bbox2 met puntig voorwerp 20-tal seconden indrukken.



Ofwel een softwarematige Reset



Open de BBOX Menu via de de browser

door http://192.168.1.1/" target="_blank en volg de onderstaande procedure.





⇒ Menu: Advanced Settings

⇒ ⇒ Menu: Maintenance

⇒ ⇒ ⇒ click on " Restore to default configuration "





indien dat allemaal niet helpt bellen naar de 0800 22 700



mvg


probeer eens een factoryreset van de decoder



ALs dit niet moest helpen dan factoryreset van de modem



Ben je rechtstreeks verbonden met netwerkkabel tussen modem en decoder want devolo's of ruckussen kunnen ook problemen geven.


Reageer