Skip to main content

BlackBerry voor 1 maand

• July 28, 2012
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Hallo iedereen,

Dit is mijn tweede onderwerp en dus ga ik direct met de deur in huis vallen; hoe krijg ik voor 1 maand internet, twitter, facebook, BlackBerry messenger, enz. op mijn BlackBerry zonder te betalen voor een heel jaar? Ik kom namelijk maar voor 1 maand naar belgie tijdens de zomer en wil graag dus deze services hebben... Maar niet voor 12 maanden "aan € 9,99/mois," en ja, zo staat het er, in 't Frans. En voor een of andere reden slaagt de taal ook constant over op Frans als ik naar "Help en Support" ga.

Groetjes,
Jonas
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

• Apprentice
  • July 28, 2012
dat is vrij makkelijke te verwezenlijken aangezien de NIEUWE contracten vrijblijvend zijn geworden sinds begin deze maand

zie ook : https:///posts/d5ba975fae

mvg

• Auteur
  • Apprentice
  • August 2, 2012
Kan u mij ook vertellen hoe ik dan de BlackBerry service activeer zodra ik aankom in België? En hoe ik kan uitstappen voor ik terug vertrek? Ik heb een Pay&Go simkaart en een BlackBerry Bold 9900. Mijn zus heeft de Generation sim en die heeft een BB 9780.

Hartelijk bedankt 🙂

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • August 2, 2012
Heb je een belgisch officieel adres? Want denk niet dat je anders een abonnement kan afsluiten....

• Auteur
  • Apprentice
  • August 3, 2012
Ja hoor 🙂 ik zal anders gewoon eventjes Belgacom bellen als ik land, vertrek toch binnen 30 minuten naar de luchthaven 🙂