Skip to main content

Bizz punten

  • December 16, 2017
  • 5 reacties
  • 217 Bekeken

Omruiling proximuspunten voor koekjes J; De strooper lukt niet
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 16, 2017
Goeiemiddag Willy, wat lukt er precies niet? Groeten, Charlotte.

Mijn Premium Club ligt al zeker 2 dagen plat.
Het is niet mogelijk om iets te bestellen.
Foutmelding : "Omwille van technische redenen is de catalogus tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen."
Dat dit zo lang duurt is niet commercieel en niet klantvriendelijk.

Martin
  • December 17, 2017
Ter info : 't zal afwachten worden tot maandag zodat iemand van Prox kan ingrijpen.

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • December 17, 2017
Ik geraak er wel in. Probeer eens via Chrome deze link: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-advantages__/overview

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 18, 2017
Dag Willy, wij kunnen geen enkele info terugvinden over die bestelling. Als dat via de website van Destrooper is gegaan, kan je hen best even contacteren. Succes. Jan