Bizz punten

  • 16 december 2017
  • 5 reacties
  • 208 Bekeken

Omruiling proximuspunten voor koekjes J; De strooper lukt niet

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag Willy, wat lukt er precies niet? Groeten, Charlotte.
Mijn Premium Club ligt al zeker 2 dagen plat.
Het is niet mogelijk om iets te bestellen.
Foutmelding : "Omwille van technische redenen is de catalogus tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen."
Dat dit zo lang duurt is niet commercieel en niet klantvriendelijk.
Ter info : 't zal afwachten worden tot maandag zodat iemand van Prox kan ingrijpen.
Reputatie 7
Badge +3
Ik geraak er wel in. Probeer eens via Chrome deze link: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-advantages__/overview
Reputatie 6
Badge +3
Dag Willy, wij kunnen geen enkele info terugvinden over die bestelling. Als dat via de website van Destrooper is gegaan, kan je hen best even contacteren. Succes. Jan

Reageer