Omruiling proximuspunten voor koekjes J; De strooper lukt niet
Bladzijde 1 / 1
Goeiemiddag Willy, wat lukt er precies niet? Groeten, Charlotte.
Mijn Premium Club ligt al zeker 2 dagen plat.
Het is niet mogelijk om iets te bestellen.
Foutmelding : "Omwille van technische redenen is de catalogus tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen."
Dat dit zo lang duurt is niet commercieel en niet klantvriendelijk.
Het is niet mogelijk om iets te bestellen.
Foutmelding : "Omwille van technische redenen is de catalogus tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen."
Dat dit zo lang duurt is niet commercieel en niet klantvriendelijk.
Ter info : 't zal afwachten worden tot maandag zodat iemand van Prox kan ingrijpen.
Ik geraak er wel in. Probeer eens via Chrome deze link: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-advantages__/overview
Dag Willy, wij kunnen geen enkele info terugvinden over die bestelling. Als dat via de website van Destrooper is gegaan, kan je hen best even contacteren. Succes. Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.