Bizz Pack Maxi - verbruik Belgacom Mobile Internet 1GB

  • 26 July 2012
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Ik ben onlangs overgestapt van een verouderd Belgacom abonnement naar een Bizz Pack Maxi Internet + Mobile + Telephony (+ TV). In dit Bizz Pack is er 1GB volume per maand voorzien om op verplaatsing via 3G te surfen. Dit geldt zowel voor mijn iPhone als mijn iPad, aangezien beide simkaarten (volgens Belgacom toch) automatisch overgezet werden van Proximus naar Belgacom zelf.

Nu kan ik perfect surfen via 3G op beide toestellen, maar het vreemde is dat ik sinds de overschakeling van het oude naar het nieuwe Belgacom Pack nergens mijn actuele 3G verbruik meer kan opvolgen. Desondanks ik al 5 dagen via 3G surf (WiFi uitgezet), en dit op zowel de iPad als op de iPhone blijven zowel Belgacom e-services als de Hello! app melden: Gebruikt volume voor deze maand: 0 MB van de beschikbare 955 MB (955 MB 751 KB overblijvend). Via mijn vorig mobiel abonnement (via Proximus) kon ik dit prefect opvolgen via zowel e-services als de Hello! app, maar nu blijkbaar niet meer.

Nog mensen die hier last van hebben en/of met een gelijkaardig 'probleem' zitten?

5 reacties

Mijn teller blijft ook op 0 staan, terwijl ik toch al voor minstens 25MB gedownload heb via 3G een aantal weken geleden.

Soort abonnement: : Mobile Internet Advantage 100MB
Maandelijks volume : Gebruikt volume voor deze maand 0 MB van de beschikbare 93 MB (93 MB 341 KB overblijvend).
Verbruik vanaf: : 03/07/2012
Laatste aanpassing: : 03/07/2012 01:15:10
zijn jullie zeker dat je niet betalend aan het surfen zijt? het mobile internet overal voordeel kan je enkel gebruiken op een data only kaartje... je kan het ook gebruiken op smartphone, maar dan moet deze deel uitmaken van uw pack met vast internet

mvg
Xenne, dat is dus ook de vraag die ik mij stel.

Volgens mijn contactpersoon bij Belgacom is alles correct geconfigureerd bij Belgacom zelf, maar desondanks die belofte kan ik mijn 3G dataverbruik niet opvolgen via e-Services en ook niet via de Hello! app. Beide melden steeds: 0 MB van de beschikbare 955 MB (955 MB 751 KB overblijvend)
hier werkt de opvolging perfect in e-services & via hello, vandaar mijn argwaan...

door naar de ronde te kijken ben ik serieus over de rooie gegaan :(

mvg
Zolang ik mijn mobiele abonnementen via Proximus had kon ik ook alles perfect opvolgen, sinds de omschakeling naar een Bizz Pack (ook beide SIM kaarten zitten nu bij Belgacom) blijkbaar niet meer. Toch voor alle zekerheid nog maar eens contact opnemen met Belgacom business dan ...

Reageer