Skip to main content
Beantwoord

Bizz IP box

  • 17 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 3772 Bekeken

Sinds enkele dagen verlies ik internet connectie wanneer ik een apple time capsule koppel aan mijn vaste internetverbinding.
De modem werk normaal en werd getest door proximus.
Mijn Bizz IP box geeft daarentegen een rood licht bij IP .
Daar had de technicus geen deftig antwoord op en stelde dat het om een zuiver intern probleem gaat daar waar dit reeds jaren zonder problemen werkt.
Heeft iemand ervaring.
Deze technicus kende er blijkbaar niet veel van.
De vorige keer had ik iemand die schijnbaar wel op de hoogte was.

Beste antwoord door RobrechtB

Je zal hier best een voor bellen daar de bizz ipbox bij mijn collega's van de profmarket zit en wij hier niets van kunnen na kijken.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33522 reacties
  • 17 oktober 2017
Misschien staat de bbox VLAN20 niet meer gebridged naar de Bizz IP Box, wat een technieker normaal moet instellen op de bbox maar of ze dit ook remote vanuit proximus kunnen weet ik niet.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • Antwoord
  • 17 oktober 2017
Je zal hier best een voor bellen daar de bizz ipbox bij mijn collega's van de profmarket zit en wij hier niets van kunnen na kijken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 oktober 2017
Dank voor de reacties.
Ben er intussen uitgeraakt na heel wat pogingen.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 oktober 2017
rood lampje is vaak en ip confict dus vermoet dat dit ook wel zo zal zijn geweest

Reageer