Ik krijg hier ongelooflijk mooie en dure reclame voor de bizz club maar als ik wil inloggen wordt mij steeds toegang geweigerd.
Dus eerst heb ik gechat met een medewerker van Belgacom(?) Die kende het probleem helemaal niet en wou dat ik over de chat mijn paswoord en login en hem bekendmaakte. Uiteraard doe ik dat niet. Dus die kon mij niet helpen.
Enkele dagen later naar Proximus zelf gebeld. DIe kende het probleem wel. Hij verwijderde mijn account en ik moest een nieuwe aanmaken na enkele dagen. Ik wacht dus 4 dagen voordat ik een nieuw account aanmaak. En wat denkt u dat er gebeurt? Toegang tot bizz club wordt geweigerd.
Of hoe maak je van een Loyalty programma een Deloyalty programma...
Los dit nou eens op Belgacom...
Bladzijde 1 / 1
Beste Domi,
Best neemt u telefonisch contact op het gratis verkorte nummer 1910 van onze Premium Club/Bizz Club.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Best neemt u telefonisch contact op het gratis verkorte nummer 1910 van onze Premium Club/Bizz Club.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Het verwonderd mij dat dit probleem nog steeds bestaat.
Twee jaar geleden ben ik van Proximus overgestapt naar Belgacom-Mobile (via een Pack). Na vele telefoontjes, mails, bezoeken aan de Belgacomwinkel, enz., heb ik voor al mijn gespaarde punten een gsm ontvangen van Proximus, (let wel, niet degene die ik besteld had maar wel de goedkoopste!!!!). Kortom, het was voor mij een grote ontgoocheling op die manier als trouwe klant (meer dan 10 jaar) behandelt te worden.
Onlangs ontving ik ook het "befaamde" Bizz Club-blad, met "... spaart u vanaf nu punten op Proximus- en Belgacom-factuur."
Inloggen dus, ... maar de geschiedenis blijft zich herhalen. Inloggen is dus niet mogelijk als Belgacom-klant. Beetje rommelen op internet, en ik blijk dus maar één van de velen te zijn.
Nog éénmaal ga ik hiervoor naar mijn Belgacomwinkel, en indien dit niks uithaald, overweeg ik een klacht neer te leggen wegens misleidende reklame. Er is sinds gisteren tenslotte al een precedent is de rechtspraak.
Twee jaar geleden ben ik van Proximus overgestapt naar Belgacom-Mobile (via een Pack). Na vele telefoontjes, mails, bezoeken aan de Belgacomwinkel, enz., heb ik voor al mijn gespaarde punten een gsm ontvangen van Proximus, (let wel, niet degene die ik besteld had maar wel de goedkoopste!!!!). Kortom, het was voor mij een grote ontgoocheling op die manier als trouwe klant (meer dan 10 jaar) behandelt te worden.
Onlangs ontving ik ook het "befaamde" Bizz Club-blad, met "... spaart u vanaf nu punten op Proximus- en Belgacom-factuur."
Inloggen dus, ... maar de geschiedenis blijft zich herhalen. Inloggen is dus niet mogelijk als Belgacom-klant. Beetje rommelen op internet, en ik blijk dus maar één van de velen te zijn.
Nog éénmaal ga ik hiervoor naar mijn Belgacomwinkel, en indien dit niks uithaald, overweeg ik een klacht neer te leggen wegens misleidende reklame. Er is sinds gisteren tenslotte al een precedent is de rechtspraak.
Ik heb intussentijd de 1910 gebeld. De persoon die ik aan de lijn had was super. Heel vriendelijk en behulpzaam. Hij belde naar de technische dienst terwijl wij aan telefoon waren. Die zouden mij een oplossing aanbieden. EN inderdaad ik kreeg eens standaard mail om nog eens een account aan te maken. Totaal nutteloos dus.
Plots werd het scherm gepushed en zat ik in de applicatie, dus dacht ik dat het ok was. Ik bedank de telefonist voor zijn hulp en surf wat verder. Ik log dus een kwartiertje later uit en sindsdien .... kan ik weer niet meer inloggen.... weer dezelfde boodschap: u heeft geen toegang .....
Het ligt dus niet aan de telefonist, die mensen kennen hun job goed genoeg, maar misschien moeten de technici eens uit hun ivoren toren komen
Ik heb nu al heel veel tijd verloren aan dat programma. ALs ik die tijd verreken in loyalty punten dan zou er ik nu zeker al recht hebben op 375.000 punten ( 25.000 is ongeveer 50 euro waard ). Of hoe je veel tijd kan verliezen met een de-loyalty programma.
Plots werd het scherm gepushed en zat ik in de applicatie, dus dacht ik dat het ok was. Ik bedank de telefonist voor zijn hulp en surf wat verder. Ik log dus een kwartiertje later uit en sindsdien .... kan ik weer niet meer inloggen.... weer dezelfde boodschap: u heeft geen toegang .....
Het ligt dus niet aan de telefonist, die mensen kennen hun job goed genoeg, maar misschien moeten de technici eens uit hun ivoren toren komen
Ik heb nu al heel veel tijd verloren aan dat programma. ALs ik die tijd verreken in loyalty punten dan zou er ik nu zeker al recht hebben op 375.000 punten ( 25.000 is ongeveer 50 euro waard ). Of hoe je veel tijd kan verliezen met een de-loyalty programma.
Ik heb hetzelfde probleem.Ben van proximus overgestapt naar belgacom en kan dus niet meer zien hoeveel punten ik heb.
Hier idem, ben er ook nog niet in geslaagd om een nieuwe login te krijgen na overstap van proximus naar belgacom. Maar ik ruil mijn punten altijd in voor film tickets. Dit doe ik dan maar telefonisch. Mijn aantal punten weet ik ook nooit tot ze nog eens een reclame opsturen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.