Ik ben er zeker van dat dit forum ergens wel info bevat over deze kwestie, maar ik doe er te lang over om te vinden wat ik zoek.
Bij ons is het dus ook zo dat de decoder in een kast staat die voldoende verluchting biedt. De afstandsbediening van BG werkt op de TV wat het geluid betreft (de rest weet ik niet). Voor de programmakiezer evenwel moeten we het deurtje openzetten want dat werkt alleen op de decoder.
Nu hadden wij van onze "slechtste aankoop ooit JVC video/dvd speler/recorder" nog een IR-extender liggen. Deze stak dan achteraan in het JVC toestel en het oog (muisvorm) plakte op het platform van onze tv. Zo konden wij de tv volledig bedienen met het deurtje dicht.
We hadden deze IR extender graag gebruikt op de decoder maar blijkbaar voorziet deze decoder geen geschikte uitgang.
Nu lees ik hier bovendien ook dat IR extenders vaak niet of slecht werken.
Wie heeft er een extender die wél goed werkt en welk merk is dat ? Hoe is de verbinding met de decoder ? usb ? hdmi ?
Dank voor Uw reactie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.