Beantwoord

Betreft Tablet

  • 20 January 2016
  • 14 reacties
  • 111 Bekeken

TABLET ,
Ik heb reeds 100 maal Tablet ingesteld maar lukt mij helemaal niet wordt niet aanvaard, open Wifi- netwerken is beschikbaar maar kan niets verder doen Proximus_Fon is niet binnen bereik, het lukt me gewoon niet , SSID van netwerk vul ik in met wifi 2.4-6A6B , beveiliging kan ik zelf niets invullen ,moet ik kiezen tussen wat er allemaal staat ,enz. Zit hier uren te verliezen . Wat raad u mij aan , kunnen ze ook eens niet contact met mij opnemen , heb al eens hiervoor getelefoneerd , maar kunnen mij ook niet voort helpen , hetzelfde in de winkel .:@
icon

Beste antwoord door Elsa 20 January 2016, 16:04

Bekijk origineel

14 reacties

Je zou mss eerst uw wifi 2.4 -.... eens moeten verwijderen , je bent ook zeker dat het SSID : wifi2.4..... dat je kiest om te connecteren letterlijk dezelfde is die op je bbox sticker staat en dat je niet bv op één van buren bezig bent.
Tip als de modem even uitzet moet je die zien verdwijnen uit je lijst met wifi SSID's
Je kan mss ook eens vermelden welke tablet je hebt, zodat iemand die dezelfde heeft je eventueel beten kan uitleggen in welke menu' je moet gaan enz...
nee dat staat op mijn BBOX 3 voor de rest kan ik niet verder, hoe moet ik dit allemaal installeren dan , echt niets lukt .
Wifi netwerken zijn beschikbaar , mar kan niets verder doen , zelfs opzoeken langst Google lukt niet , zelfs niet voor APP Proximus.
Je kan mss ook eens vermelden welke tablet je hebt, zodat iemand die dezelfde heeft je eventueel beter kan uitleggen in welke menu' je moet gaan enz...
je zegt: moet ik kiezen tussen wat er allemaal staat ,enz
wat staat er dan mss dat iemand hier ook iets kan afleiden om je verder te helpen.

NB: je kan misschien in geval van nood beroep doen op http://friendsofp.be/nl/friends-p-nodig
Touch tablet 10 Android 4.4 , Google Play Store ,Carrefour , zelfs Google Play Store werkt niet meer voor APPS.
Er staat op Tablet vermeld open je webbrowser ; en dan zoekt het Facebook.com , zonder resultaat ,Webpagina is niet beschikbaar , maar de APP dat staat er ook helemaal niet meer op, Google om op te zoeken gaat zelfs ook niet meer . Zou het kunnen dat ik misschien offline zit ? Maar dan, weet ik ook niet hoe ik terug naar online moet , weten jullie dat?
hopelijk op een goed antwoordje nu dat ik toch wat verder kan anders ligt de tablet verniet in de kast.
Reputatie 7
Badge +6
Misschien een domme opmerking, maar heb je soms per ongeluk, niet een knopje of zo ingedrukt, waardoor je geen verbinding meer kunt maken met de wifi en het internet. Dat heb ik namelijk al eens voorgehad (jaja, verstrooide professor en dummie). Gelukkig heeft een vriendelijke medewerker bij de technische dienst mij toen wel willen/kunnen helpen.
Ik heb de tablet gisteren opgezet en dan kon ik niets meer opzoeken van Google en FB app ineens weg zonder dat ik iets gedaan had.
Maar hoe moet men van Offline naar Online op tablet. Ik ben daar allemaal gene genie in hoor.
Nu krijg ik een melding dat ik Offline ben ,de Wifi en mobile gegevens zijn niet beschikbaar . De pagina kan worden geladen wanneer het apparaat verbinding maakt met het netwerk . Maar hoe moet ik dit doen ?
Open je webbrownser , maar dan zoekt die Facebook , zoals ik reeds daarvoor heb gezegt , maar die webpagina is niet beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +6
Als men hier geen oplossing kan vinden, zou ik maar eens teruggaan naar de Carrefour. Zij zouden dan toch moeten kunnen helpen? Als zij verbinding kunnen maken met hun wifi, weet je al iets meer.
heb ik al gedaan , ze kunnen mij ook niet helpen zeiden ze .
Reputatie 7
Badge +6
Hebben ze ook gezegd waarom niet?
Kan je eventueel niet bij een buur/vriend(in) proberen op hun wifi?
Bedankt voor al uwe tijd en informatie , maar ik zal vrijdag eens naar de Proximus winkel gaan om meer uitleg , hoe ik het moet doen om van offline naar online terug te gaan en dan vragen of ze mijn gegevens er iets inzetten , dat ik verder kan. De verkopers van Carrefour weten ook niet alles waarschijnlijk.
Groetjes

Reageer